Dit zijn twee foto's van een geweldig kind.
Echter haar moeder krijgt geen kijk op de foto, die geheel zwart-wit is, wat vinden jullie?

Een beetje spelen met de kleuren.

Tjsa, wat kan ik van de lens zeggen na 1 dag??oblomov schreef:Eerste foto spreekt me meer aan dan de tweede : Straalt meer rust uit. Gefeliciteerd met je D300 trouwens
PS Hoe bevalt de 18-200VR. trouwens?
Ik vraag dat voor een familielid van me die die aanschaf ook overweegt.
Heb het haar gisteren gevraagd, ze zegt dat ze in de eerste foto haar dochter niet ziet.Herman55 schreef:Eerste foto vind ik mooi. 2e zegt me niet zo veel.
Wat bedoel je met: "Echter haar moeder krijgt geen kijk op de foto, die geheel zwart-wit is, wat vinden jullie?"
Dan heeft ze het niet helemaal begrepen... Dit is niet een of ander standaard portretje.Speedofrank schreef:Heb het haar gisteren gevraagd, ze zegt dat ze in de eerste foto haar dochter niet ziet.Herman55 schreef:Eerste foto vind ik mooi. 2e zegt me niet zo veel.
Wat bedoel je met: "Echter haar moeder krijgt geen kijk op de foto, die geheel zwart-wit is, wat vinden jullie?"
En ze is van mening dat je het gezicht compleet moet zien.
Vandaar.
Om moeder gesrust te stellen moet je af en toe kiekjes van de kinderen maken.Herman55 schreef:Haar moeder verwacht dus gewoon kiekjes i.p.v. een echte foto. Gewoon lekker zo doorgaan.
En om de moeder gerust te stellen: met een D300 is het ook mogelijk om (zo nu en dan) kiekjes te maken. Ik weet alleen niet of je dat in de handleiding zult terug vinden