2.

3.

Landscapes . . .
groetjes,
Den Door.
Neen, geen enkele filter meegenomen of gebruikt.Rubba schreef:Mooi! Vraagje, heb je een cir. pol filter gebruikt?
Dat is jammer want het effect van een pola is met dat harde licht in de VS zeer gewenst.dendoor schreef:Neen, geen enkele filter meegenomen of gebruikt.Rubba schreef:Mooi! Vraagje, heb je een cir. pol filter gebruikt?
Neen, zijn beide met de D70 gemaakt. Ik zal eens zoeken achter de originele en kijken of de bewerking niet even beter kan, dan repost ik hem.mikemix schreef: Klopt het dat dit met een compact is gemaakt?
Ja hoor ik weet wel, maar moest een titel verzinnen hé. Hebben trouwens een rondreis gemaakt ginder door 4 staten, dus als ik er even naast zit wat en waar mijn excuses hiervoorSkippy schreef:dendoor schreef:Overigens, Monument Valley ligt in Utah, niet NevadaRubba schreef:Mooi! Vraagje, heb je een cir. pol filter gebruikt?
3'de is ondertussen aangepast.mikemix schreef:3de is niet scherp en lijkt teveel opgescherpt. Is het een uitsnede uit een groter beeld?
De laatste foto lijkt me vanaf het visitor center genomen vanuit Arizona; Staatgrens Utah/Arizona loopt zo'n 800 meter achter de drie bergen (of Buttes zoals ze genoemd worden) langs. Het ene moment ben je in Utah, het andere in weer in Arizona...Overigens, Monument Valley ligt in Utah, niet Nevada