Nog even, en ik ben weer in mijn favoriete stad, Santander.... Da's dan weer fijn...
Hier wat plaatjes van afgelopen december. Geschoten met de D40x, uiteraard in Santander. Vond ze wel leuk om nog even te delen.

De D40x was mijn eerste digitale reflex. Stof? Wist ik veelPancaran's schreef:Ben het met Arend eens. Wat me vooral stoort is de vertekening en het stofje op de sensor op foto 4. Als je plaat in NEf hebtgeschoten kun je nog wel het e.e.a. aanpassen. In JPG ook wel via CS3, maar in Nef is beter.
Fraaie platen hoor!
Irwan
Lijkt me iets teveel gecorrigeerd. Man, het lijkt de Vijzelgracht welPancaran's schreef:Weef, het stofje is zo weggewerkt. Overigens viel me op dat de vertekening links erger is dan rechts. Ik heb hem even bewerkt en de paal links eraf gehaald, die kreeg ik niet recht zonder dat de mussen van het dak af pleurden![]()
.
Ook heb ik het horizontale perspectief iets bijgewerkt en de zaak even 0,5 graden linksom rechtgezet. Als ik hem weg moet halen, laat maar horen. De kwaliteit is wel vreselijk achteruit gedonderd na mijn bewerking. Maar goed misschien dat jij het vanuithet origineel ook zo kan krijgen met CS3.
Hier het resultaat:
Groet,
Irwan