Fort Rijnauwen bij Utrecht (NL)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Frederix

Fort Rijnauwen bij Utrecht (NL)

Bericht door Frederix » zo sep 14 2008 11:07 am

Ik had als laatste mijn foto's in het verzameldraadje van de fotoshoot in fort Rijnauwen geplaatst. Dat is misschien de reden dat ik alleen van Marco een reactie heb gekregen, waarvoor mijn dank. Hierbij nogmaals, nu in een separaat draadje, mijn resultaten van de fotoshoot in fort Rijnauwen bij Utrecht (NL).

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

Afbeelding
Foto 4

Afbeelding
Foto 5

Afbeelding
Foto 6

Afbeelding
Foto 7

Afbeelding
Foto 8

Afbeelding
Foto 9

Afbeelding
Foto 10

Afbeelding
Foto 11

Afbeelding
Foto 12

Afbeelding
Foto 13

Afbeelding
Foto 14

Afbeelding
Foto 15

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo sep 14 2008 12:04 pm

Het aantal reacties was inderdaad wat lauw. Jij hebt in ieder geval nog een reactie ontvangen: ik had niet eens één reactie. ;-)

Ik vind het weer typische Frederix platen. Met name in het fort kon het mij niet zo bekoren. Leuk om te zien hoe jij dan toch weer met interessante plaatjes uit het fort komt wandelen...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

#Johan

Bericht door #Johan » zo sep 14 2008 1:18 pm

Mooie detail foto's.
foto 3 jammer dat die auto erop staat, maar je oog wordt er wel naar toegetrokken.
foto 4 Knap dat je gebruik maakt van de spiegeling op het dat van die auto, ondanks
dat de kleur vloekt met de achtergrond.

Frederix

Bericht door Frederix » zo sep 14 2008 9:16 pm

#Johan schreef:Mooie detail foto's.
foto 3 jammer dat die auto erop staat, maar je oog wordt er wel naar toegetrokken.
foto 4 Knap dat je gebruik maakt van de spiegeling op het dat van die auto, ondanks
dat de kleur vloekt met de achtergrond.
Ik heb met opzet deze auto op de foto gezet. Ik had de indruk dat iedereen een beetje om deze auto heen liep. Ik heb er maar gebruik van gemaakt, hij stond er toch maar te staan.

Ik heb ook nog deze foto van de auto gemaakt, zelf vind ik hem erg gaaf, het contrast tussen de nieuwe auto en het oude fort:

Afbeelding
Foto 16
Laatst gewijzigd door Frederix op zo sep 14 2008 11:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MARS
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door MARS » zo sep 14 2008 9:23 pm

Prachtige foto's Fred. Toch altijd weer mooi hoe jij 'het licht ziet'. Foto's 7 en 13 zijn voor mij de toppers.

groet,

Marcel
http://www.marcelpostfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Zatoichi

Bericht door Zatoichi » zo sep 14 2008 9:30 pm

Er zitten meerdere mooie platen tussen, maar nummer 7 is echt een prachtplaat !!

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » zo sep 14 2008 11:17 pm

Absoluut niets op aan te merken op een ding na. Die auto op de 3 foto's, ik vind dat niet thuis horen op deze foto's van het fort. Je hebt er wel iets leuks mee gedaan, maar toch, nee. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Cheers,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

jafje
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door jafje » zo sep 14 2008 11:20 pm

Hoi,
Verschrikkelijk mooie foto's! Ik denk dat foto 7 van jou precies zo is als de meesten m hadden willen hebben... Maar ik geloof dat hun versies t nog niet gehaald hebben naar het forum ;)
Groetjes, Fleur
KOEKJES!

D60, glaswerk

http://jafje1.webs.com

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”