Border maken om foto

Discussies over fotobewerking en archivering
Plaats reactie
johnphendriks

Border maken om foto

Bericht door johnphendriks » di aug 26 2008 8:18 pm

Dit is al meerdere malen gevraagd, maar doe het toch nog een keer.
Ik werk met een apple PC,hierop werkt voor zover ik weet Bordermaker niet. Tot nu toe gebruik ik alleen captureNX kan je hier ook borders mee maken?. Als dit niet het geval is welk programma stellen jullie dan voor.

Gr John

Marco

Re: Border maken om foto

Bericht door Marco » di aug 26 2008 9:38 pm

johnphendriks schreef:Tot nu toe gebruik ik alleen captureNX kan je hier ook borders mee maken?.
Nee
johnphendriks schreef:Als dit niet het geval is welk programma stellen jullie dan voor.
Photoshop Elements of CS, Paintshop Pro.

Nikonjunky

Bericht door Nikonjunky » di aug 26 2008 9:54 pm

druk eens in google photoshop action frame in en je krijgt er heel veel. ik maak ze meestal zelf, want dat is veel leuker.
kijk eens op mijn site daar vind je veel meer leuke dingen voor photoshop http://www.tips4you.info
succes

Gretl

Bericht door Gretl » ma sep 08 2008 12:39 pm

johnphendriks schreef:Dit is al meerdere malen gevraagd, maar doe het toch nog een keer.
Ik werk met een apple PC,hierop werkt voor zover ik weet Bordermaker niet. Tot nu toe gebruik ik alleen captureNX kan je hier ook borders mee maken?. Als dit niet het geval is welk programma stellen jullie dan voor.

Gr John
Een apple PC.... :twisted: Beetje meer respect voor het o zo geliefde Apple spul... :lol: :lol: :lol:

gr. en succes
Tet

ps, is het al gelukt?

Hans Goossens
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Goossens » ma sep 08 2008 1:39 pm

johnphendriks schreef:Dit is al meerdere malen gevraagd, maar doe het toch nog een keer.
Gr John
Heb je hier iets aan?
http://www.yellowmug.com/easyframe/
Groet

Hans

Kenji

Bericht door Kenji » zo sep 14 2008 6:28 pm

Marco Handgraaf schreef:
johnphendriks schreef:Tot nu toe gebruik ik alleen captureNX kan je hier ook borders mee maken?.
Nee
johnphendriks schreef:Als dit niet het geval is welk programma stellen jullie dan voor.
Photoshop Elements of CS, Paintshop Pro.
@ Marco,

Als ik een TIFF foto in Paint Shop Pro X2 van frame wil voorzien, zeg die programma dat mijn foto terug word gezet naar 8bit inplaats van mijn opgeslagen 16bit.

Heeft dat gevolgen voor de kwaliteit van mijn foto??

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » zo sep 14 2008 6:34 pm

Kenji,

Het verschil tussen 8 en 16 bits zie je tch niet (ik niet in elk geval) Is dus alleen van belang als je nog verder wilt bewerken en ik mag aannemen da je frame de laatste bewerking is....
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Kenji

Bericht door Kenji » zo sep 14 2008 6:38 pm

@ Roelof....frame is inderdaad me laatste stap. Thanks voor de bevestiging :)

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”