Vogels [verzamel]
Grand Teton National Park, USA. Geen idee overigens wat voor vogels 1 en 3 zijn, nummer twee is een soort pelikaan. Lastig fotograferen overigens want zo'n beest vliegt knap hard en vanuit de hand met 300mm heb je dan nog wel eens een halve vogel op je foto staan. Ook krijg je met dat felle licht snel dat al het detail aan de onderkant van de vogel wegvalt, ik ben er nog niet achter hoe ik dat het beste kan oplossen zonder gelijk een D700 te kopen :mrgreen:
- ahhveurink
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
anja foto`s zijn genomen met de D300 met de 300mm 2.8 vr nano en de 1.7 converter ertussen.
de foto met de baars is genomen met sluitertijd voorkeuze 1/125 f4.8 iso 320
de foto met de herftachtige achtergrond manual genomen omdat je de camera niet altijd zelf moet laten denken(ben het niet altijd eens met camera namelijk
) 1/200 f10 iso 100 , dit vanwege het feit dat ik dan de hele vogel scherp heb.
ach Monique hoeft niet jaloers te wezen eelco komt vanzelf wel goed , hoop voor Monique dat ze hem nog te zien krijgt in de ovp , sprak iemand die afgelopen weekend 6 uur lang voor jan doedel heeft staan wachten en niets heeft gezien.
het is de meest gefotografeerde ijsvogel van nederland intussen niettemin blijft het leuk maar het is niet mijn ding om met zoveel mensen op dezelfde vogel te ratelen
groet , ruud
de foto met de baars is genomen met sluitertijd voorkeuze 1/125 f4.8 iso 320
de foto met de herftachtige achtergrond manual genomen omdat je de camera niet altijd zelf moet laten denken(ben het niet altijd eens met camera namelijk

ach Monique hoeft niet jaloers te wezen eelco komt vanzelf wel goed , hoop voor Monique dat ze hem nog te zien krijgt in de ovp , sprak iemand die afgelopen weekend 6 uur lang voor jan doedel heeft staan wachten en niets heeft gezien.
het is de meest gefotografeerde ijsvogel van nederland intussen niettemin blijft het leuk maar het is niet mijn ding om met zoveel mensen op dezelfde vogel te ratelen
groet , ruud