Leica M82
- JerryBig
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Moet ie wel beter zijn dan de M8, want dat was voor het geld wat je ervoor moest neertellen een crapy camera. Daar verandert de naam niets aan.
Lees ditmaar eens. Een echte praktijk test.
Lees ditmaar eens. Een echte praktijk test.
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Of deze draad. Ook erg vermakelijk overigens 

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
toch maar niet
Als ik de resultaten zo lees, lijkt het me niet verstandig om een Leica te kopen.
Vroeger was het een wereldmerk die niet te kloppen was, maar nu ..........
We kunnen het ook aan Harry Gerrits vragen die is een tijdje vreemd gegaan met Leica
en weer terug op het vertrouwde nest.
Groetjes George
We kunnen het ook aan Harry Gerrits vragen die is een tijdje vreemd gegaan met Leica

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Re: toch maar niet
Ik heb inderdaad de M8 in mijn bezit gehad en herken de negatieve verhalen welke rond gaan over deze camera niet - mijn ex M8 heeft alle aanbevolen upgrades gehad en werkte probleemloos.George Fennes schreef:Als ik de resultaten zo lees, lijkt het me niet verstandig om een Leica te kopen.
We kunnen het ook aan Harry Gerrits vragen die is een tijdje vreemd gegaan met Leicaen weer terug op het vertrouwde nest.
Groetjes George
Mijn hernieuwde kennismaking met Nikon is ingegeven door de D3 en 14-24.
Ik fotografeer voornamelijk met groothoek objectieven en de full frame D3 geeft mij het gewenste bereik.
De M8 heb ik verkocht (met een minimale afschrijving) omdat twee verschillende camera systemen naast elkaar toch wel erg kostbaar werd.