Heb je er problemen mee dan wil ik graag weten of je al stappen heb ondernomen om dit te verhelpen.
Als het verholpen is graag hoe en waar.
Is het niet verholpen of na reparatie is de klacht opnieuw ontstaan, dan wil ik graag weten waar je geweest ben om de klacht te verhelpen.
Ook wil ik graag van je weten het serienummer van je camera, wanneer en bij wie gekocht.
Stuur deze gegevens a.u.b. via een PBtje naar mij toe, dan verwerk ik al deze gegevens in een Exel bestand en probeer ik Nikon Nederland en Nikon Service Point Beverwijk tot actie te bewegen om hier iets aan te doen.
Als je nu met ze belt, krijg je te horen dat ze nog nooit van deze klacht gehoord hebben, maar dat is een pure leugen.
Ik heb een mailtje aan de directie van NSP Beverwijk gestuurd maar dan krijg ik een nietszeggend mailtje terug van iemand die zich manager noemt

Maar ik ken één van de directeuren persoonlijk, maar die is nu op vakantie.
Als hij terug is zal ik hem persoonlijk aanspreken, dan is het natuurlijk wel fijn als ik met feiten op tafel kan komen.
Dus jullie ervaringen graag via een PBtje naar mij toesturen.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Groetjes George
