Nikon draagriem

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Nikon draagriem

Bericht door Werner » za sep 20 2008 12:55 pm

In de topic "Waarom zo'n heibel over Fullframe" lees ik veel commentaar over de draagriem van Nikon met de opzichtige tekst erop. Alsof mensen willen pronken met hun aanwinst, anderen maakt het geen biet uit en weer anderen pakken een neurtrale riem om het juist te verbergen....

Is het niet een idee om de orginele riem van Nikon uit te laten voeren met de tekst "Nikon Club Nederland". Ik weet alleen niet welke deuren hiervoor geopend moeten worden, laat staan wat de kosten hiervan zijn.

Misschien zijn er mensen die in dit wereldje van drukken zitten die een idee hebben en of willen uitvoeren. Zou een leuke gadget zijn voor de leden.

mvg
werner

André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door André » za sep 20 2008 1:04 pm

Ik vind dat wel een leuk idee ja, maar zou ook niet weten waar je moet zijn voor dit soort dingen.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Ciska

Bericht door Ciska » za sep 20 2008 1:14 pm

vraag me af wie dat wil kopen... ik loop liever met de draagriem met Nikon D80 er op dan met NCN.
En reken maar dat het duur is, je moet een echte grote afnemer zijn, want anders betaal je je blauw en NCN wil ook nog eens een dikke winst maken, dus ik denk dat het geen haalbare kaart is

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *

weet waar je over praat

Bericht door George Fennes » za sep 20 2008 1:39 pm

Werner ik denk dat het voor een aantal leden een leuk idee is.
Zelf ben ik dik tevreden met de Optech strap,dus aan mij zal het niet besteed zijn :wink:
En Ciska jouw opmerking dat Nikon Club Nederland er nog eens dik aan wil verdienen is onjuist en waar baseer jij deze menig op?
Hoe goed ken jij de NCN?
Ik weet uit eigen ervaring dat er soms evenementen georganiseerd worden waar de NCN zelf geld bij legt.
Ik vind het jammer dat je dit zo oppert zonder dat je daar enige grond voor hebt.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Eeuw
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Eeuw » za sep 20 2008 1:42 pm

Ciska schreef: en NCN wil ook nog eens een dikke winst maken
lekker typetje :roll:

en ik heb al een riem, wat er op staat weet ik eigenlijk niet..
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » za sep 20 2008 1:46 pm

Ciska schreef:vraag me af wie dat wil kopen... ik loop liever met de draagriem met Nikon D80 er op dan met NCN.
En reken maar dat het duur is, je moet een echte grote afnemer zijn, want anders betaal je je blauw en NCN wil ook nog eens een dikke winst maken, dus ik denk dat het geen haalbare kaart is
Haal je Nikon en Nikon Club Nederland nu niet een beetje door elkaar? Nikon Club Nederland staat geheel los van Nikon hoor....

Buiten dat vind ik het een leuk idee, maar als het dezelfde soort riemen betreft die bij de Nikons geleverd worden sla ik hem even over....

Michael
Laatst gewijzigd door noogle op za sep 20 2008 1:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

gongon
Clublid
Clublid

Bericht door gongon » za sep 20 2008 1:49 pm

nou Ciska,

bij elke club of vereniging moet er geld bij.
De DP vereniging moet er ook altijd op toeleggen als er een evenement is geweest.
En van die vereniging is de contributie een stuk hoger dan van de NCN.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Ciska

Bericht door Ciska » za sep 20 2008 1:53 pm

ik bedoel het ook niet negatief ook al willen dat sommige zo zien. ik geef ncn groot gelijk dat ze er wel winst op willen zien, zodat de kas ook wat dikker wordt en daar geef ik ze geen ongelijk in. als je ergens winst uit kan halen moet je dat zeker doen.
maar zo'n draagriem is al erg duur en dan nog het drukken er op als je niet te veel mensen hebt en dan nog even winst maken... ik denk dat dan onbetaalbaar wordt. en heel veel hebben al een draagriem

Eeuw
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Eeuw » za sep 20 2008 1:56 pm

Ciska schreef:ik bedoel het ook niet negatief ook al willen dat sommige zo zien. ik geef ncn groot gelijk dat ze er wel winst op willen zien, zodat de kas ook wat dikker wordt en daar geef ik ze geen ongelijk in. als je ergens winst uit kan halen moet je dat zeker doen.
maar zo'n draagriem is al erg duur en dan nog het drukken er op als je niet te veel mensen hebt en dan nog even winst maken... ik denk dat dan onbetaalbaar wordt. en heel veel hebben al een draagriem
hellup :lol:
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.

Mike-Nikon
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Mike-Nikon » za sep 20 2008 2:04 pm

Ik wil wel mee doen.
Via optech mischien......????
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *

jammer

Bericht door George Fennes » za sep 20 2008 2:04 pm

Jammer Ciska of je kan niet lezen hetgeen ik geschreven heb of je wil het gewoon niet begrijpen.
Maar ik ga aan jou geen tijd meer besteden.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Mike-Nikon
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Mike-Nikon » za sep 20 2008 2:22 pm

Dank je wel allen............

Er word hier zeer volwassen met elkaar omgegaan en een goed idee de grond in gewerkt.

Sluiten maar.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.

gongon
Clublid
Clublid

Bericht door gongon » za sep 20 2008 2:26 pm

Het idee is inderdaad heel goed, ben er wel voor.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

André
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door André » za sep 20 2008 2:32 pm

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik Ciska nogal kortzichtig vind. Zelfs na diverse uitleg van meerdere leden hoe de club met hun geld omgaat denkt ze dat de NCN winst wil maken. Hmmmmm, beetje vreemd.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » za sep 20 2008 3:16 pm

Laten we het even simpel houden in het begin...wel of nietes kan altijd nog. En iemand aanvallen heeft geen zin.

Mike zij via Optech misschien, ook een optie.....je hoort mij niet zeggen dat 't een nikonriem moet zijn.

Ik hoop alleen dat er binnen onze gelederen misschien iemand is die in dit soort wereldje zit en als er genoeg animo is, even uit wil zoeken wat de mogelijkheden zijn. Positieve reacties genoeg in elk geval.

Wat ik ermee wil bereiken is dat er vele club's/verenigingen zijn in Nederland die "herkenbaar"rond lopen. Dit leek me twee vliegen in één klap. Geen gezeur over de opvallende letters van Nikon en herkenbaarheid voor mede-Nikonleden. Ik ken niet iedereen van gezicht en zou het leuk vinden als ik een ander b.v. door zo'n riem zou herkennen. Want geef nou toe, iedereen kijkt bij een ander om z'n nek.

Ik lees 't wel....

gr
werner

Gesloten

Terug naar “Overig fotografie”