Nikon draagriem
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Nikon draagriem
In de topic "Waarom zo'n heibel over Fullframe" lees ik veel commentaar over de draagriem van Nikon met de opzichtige tekst erop. Alsof mensen willen pronken met hun aanwinst, anderen maakt het geen biet uit en weer anderen pakken een neurtrale riem om het juist te verbergen....
Is het niet een idee om de orginele riem van Nikon uit te laten voeren met de tekst "Nikon Club Nederland". Ik weet alleen niet welke deuren hiervoor geopend moeten worden, laat staan wat de kosten hiervan zijn.
Misschien zijn er mensen die in dit wereldje van drukken zitten die een idee hebben en of willen uitvoeren. Zou een leuke gadget zijn voor de leden.
mvg
werner
Is het niet een idee om de orginele riem van Nikon uit te laten voeren met de tekst "Nikon Club Nederland". Ik weet alleen niet welke deuren hiervoor geopend moeten worden, laat staan wat de kosten hiervan zijn.
Misschien zijn er mensen die in dit wereldje van drukken zitten die een idee hebben en of willen uitvoeren. Zou een leuke gadget zijn voor de leden.
mvg
werner
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
weet waar je over praat
Werner ik denk dat het voor een aantal leden een leuk idee is.
Zelf ben ik dik tevreden met de Optech strap,dus aan mij zal het niet besteed zijn
En Ciska jouw opmerking dat Nikon Club Nederland er nog eens dik aan wil verdienen is onjuist en waar baseer jij deze menig op?
Hoe goed ken jij de NCN?
Ik weet uit eigen ervaring dat er soms evenementen georganiseerd worden waar de NCN zelf geld bij legt.
Ik vind het jammer dat je dit zo oppert zonder dat je daar enige grond voor hebt.
Groetjes George
Zelf ben ik dik tevreden met de Optech strap,dus aan mij zal het niet besteed zijn

En Ciska jouw opmerking dat Nikon Club Nederland er nog eens dik aan wil verdienen is onjuist en waar baseer jij deze menig op?
Hoe goed ken jij de NCN?
Ik weet uit eigen ervaring dat er soms evenementen georganiseerd worden waar de NCN zelf geld bij legt.
Ik vind het jammer dat je dit zo oppert zonder dat je daar enige grond voor hebt.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Haal je Nikon en Nikon Club Nederland nu niet een beetje door elkaar? Nikon Club Nederland staat geheel los van Nikon hoor....Ciska schreef:vraag me af wie dat wil kopen... ik loop liever met de draagriem met Nikon D80 er op dan met NCN.
En reken maar dat het duur is, je moet een echte grote afnemer zijn, want anders betaal je je blauw en NCN wil ook nog eens een dikke winst maken, dus ik denk dat het geen haalbare kaart is
Buiten dat vind ik het een leuk idee, maar als het dezelfde soort riemen betreft die bij de Nikons geleverd worden sla ik hem even over....
Michael
Laatst gewijzigd door noogle op za sep 20 2008 1:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
ik bedoel het ook niet negatief ook al willen dat sommige zo zien. ik geef ncn groot gelijk dat ze er wel winst op willen zien, zodat de kas ook wat dikker wordt en daar geef ik ze geen ongelijk in. als je ergens winst uit kan halen moet je dat zeker doen.
maar zo'n draagriem is al erg duur en dan nog het drukken er op als je niet te veel mensen hebt en dan nog even winst maken... ik denk dat dan onbetaalbaar wordt. en heel veel hebben al een draagriem
maar zo'n draagriem is al erg duur en dan nog het drukken er op als je niet te veel mensen hebt en dan nog even winst maken... ik denk dat dan onbetaalbaar wordt. en heel veel hebben al een draagriem
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
hellupCiska schreef:ik bedoel het ook niet negatief ook al willen dat sommige zo zien. ik geef ncn groot gelijk dat ze er wel winst op willen zien, zodat de kas ook wat dikker wordt en daar geef ik ze geen ongelijk in. als je ergens winst uit kan halen moet je dat zeker doen.

*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
jammer
Jammer Ciska of je kan niet lezen hetgeen ik geschreven heb of je wil het gewoon niet begrijpen.
Maar ik ga aan jou geen tijd meer besteden.
Groetjes George
Maar ik ga aan jou geen tijd meer besteden.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik Ciska nogal kortzichtig vind. Zelfs na diverse uitleg van meerdere leden hoe de club met hun geld omgaat denkt ze dat de NCN winst wil maken. Hmmmmm, beetje vreemd.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Laten we het even simpel houden in het begin...wel of nietes kan altijd nog. En iemand aanvallen heeft geen zin.
Mike zij via Optech misschien, ook een optie.....je hoort mij niet zeggen dat 't een nikonriem moet zijn.
Ik hoop alleen dat er binnen onze gelederen misschien iemand is die in dit soort wereldje zit en als er genoeg animo is, even uit wil zoeken wat de mogelijkheden zijn. Positieve reacties genoeg in elk geval.
Wat ik ermee wil bereiken is dat er vele club's/verenigingen zijn in Nederland die "herkenbaar"rond lopen. Dit leek me twee vliegen in één klap. Geen gezeur over de opvallende letters van Nikon en herkenbaarheid voor mede-Nikonleden. Ik ken niet iedereen van gezicht en zou het leuk vinden als ik een ander b.v. door zo'n riem zou herkennen. Want geef nou toe, iedereen kijkt bij een ander om z'n nek.
Ik lees 't wel....
gr
werner
Mike zij via Optech misschien, ook een optie.....je hoort mij niet zeggen dat 't een nikonriem moet zijn.
Ik hoop alleen dat er binnen onze gelederen misschien iemand is die in dit soort wereldje zit en als er genoeg animo is, even uit wil zoeken wat de mogelijkheden zijn. Positieve reacties genoeg in elk geval.
Wat ik ermee wil bereiken is dat er vele club's/verenigingen zijn in Nederland die "herkenbaar"rond lopen. Dit leek me twee vliegen in één klap. Geen gezeur over de opvallende letters van Nikon en herkenbaarheid voor mede-Nikonleden. Ik ken niet iedereen van gezicht en zou het leuk vinden als ik een ander b.v. door zo'n riem zou herkennen. Want geef nou toe, iedereen kijkt bij een ander om z'n nek.
Ik lees 't wel....
gr
werner