Flippie, kun je met ons delen wat je EV correctie was op de flitser ?
ALE
[VERZAMEL] World Statues 2008 - Arnhem
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Oeps, ik geloof dat ik daar dus totaal niet op gelet heb, o wat vreselijk dom. Die stond gewoon op 0.0ALE schreef:Flippie, kun je met ons delen wat je EV correctie was op de flitser ?
ALE
Wat een kluns ben ik zeg,
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Je had hem door, daar wilde ik naar toe dat je dit zelf ontdekte. En dan bedoel ik natuurlijk alleen maar de EV waarde van je flitser, de rest is voor je eigen rekening 
Het belangrijkste is wel dat je nu hebt geproefd wat een invulflits kan smaken, nu nog even het licht "knijpen" en dan ben je helemaal happy de peppie.
Cheers,
ALE

Het belangrijkste is wel dat je nu hebt geproefd wat een invulflits kan smaken, nu nog even het licht "knijpen" en dan ben je helemaal happy de peppie.
Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- André
- Forumlid
- Contacteer:
Dank je wel Ale, ik weet wel dat ik bij de eerste 2 foto's die ik maakte (toevallig ook hier foto 1 en 2) de EV op -1.3 had staan (zoals jij had getipt) maar op het display zagen de foto's er toen ontzettend donker uit. Heb hem toen op 0.0 gezet en dedacht, zodadelijk eens mee stoeien, maar toen viel ik door alle pracht van de ene in de andere verbasing en heb er geen, nogmaals hoe dom ook, geen seconde meer aan gedacht. Hoe komt het dat de foto's er op het display zo heel erg donker uitzagen.
Dus even concreet, foto 1 en 2 zijn met -1.3 gemaakt en de rest gewoon 0.0
Dus even concreet, foto 1 en 2 zijn met -1.3 gemaakt en de rest gewoon 0.0
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Hier baal ik van, dat ik dit evenement gemist heb
Ik had er ook nooit van gehoord.
Hele mooie platen allemaal, enne... Flippie, je moet niet te min over je werk denken want de jouwe mogen er zeker zijn.
de beste serie vind ik van Riemke, maarja, die 84mm 1.4 he, wat wil je.
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik hem verkocht, hij staat weer op mijn verlanglijst.
Even over maskerade 2009, wie gaan daar heen?
misschien even een topic voor openen.
Vorig jaar baalde ik wel dat we 25 euro boven de enteeprijs moesten betalen om in een aparte ruimte foto's te maken met slecht licht.
Als dat dit jaar weer zo is, ga ik er niet meer hhen.
Gr Kees

Ik had er ook nooit van gehoord.
Hele mooie platen allemaal, enne... Flippie, je moet niet te min over je werk denken want de jouwe mogen er zeker zijn.
de beste serie vind ik van Riemke, maarja, die 84mm 1.4 he, wat wil je.
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik hem verkocht, hij staat weer op mijn verlanglijst.
Even over maskerade 2009, wie gaan daar heen?
misschien even een topic voor openen.
Vorig jaar baalde ik wel dat we 25 euro boven de enteeprijs moesten betalen om in een aparte ruimte foto's te maken met slecht licht.
Als dat dit jaar weer zo is, ga ik er niet meer hhen.
Gr Kees
Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
- André
- Forumlid
- Contacteer:
Kees, ik heb al geinformeerd over de maskerade, maar dit jaar is er i.v.m. ruimtegebrek geen aparte fotozaal. Waarschijnlijk wel een speciale sessie in de grote zaal voor fotografen waar een geringe (lees:veel lagere prijs dan vorig jaar) meerprijs voor gevraagd zal worden. Een en ander is nog volop in voorbereiding. Ik ga er zeker weer heen, ik denk zondag (dit jaar 2 dagen)
- ArjanAanraad
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer: