Ik doe mee aan een cursus fotografie en nu wil ik eens aan jullie vragen wat jullie van de volgende foto's vinden, kan ik deze doorsturen naar mijn leraar of zeggen jullie ga nog even naar buiten en probeer het nog wat beter te doen?

Wat maakt het uit of het standaard kiekjes zijn, uiteindelijk moet je toch ergens mee beginnen.PatrickP schreef:Eerlijk gezegd vind ik het allemaal standaard kiekjes. Wat is het voor een cursus? Als het over het bedienen van een camera gaat, dan is het bijna voldoende (de eerste is overbelicht!), maar als het om composities en zo gaat, dan lijken ze me niet goed genoeg.
Begin eens je onderwerp niet precies in het midden te plaatsen en interessantere standpunten te kiezen.
Ik hoop dat je iets aan deze reactie hebt!
Ik probeerde niet negatief te zijn, maar een gefundeerd oordeel te geven. Ik wist niet wat de bedoeling was van de cursus. Inmiddels wel. Het is een cursus "camera leren kennen". Daarvan had ik al aangegeven dat ze dan wellicht wel goed genoeg zijn.reneo57 schreef:Wat maakt het uit of het standaard kiekjes zijn, uiteindelijk moet je toch ergens mee beginnen.