@ Daan:
Daan schreef: Opmerkelijk Rood en Blauw , ik verwacht eigenlijk eerder Cyaan en Magenta (CYMK)
Volgens mij zijn het twee PMS kleuren
Maar ik sta (nog) niet achter de fullcolour press.
Ik moet het doen met een twee kleuren haha.
@ Sweder:
Bedankt voor je compliment!
Wat unsharp masker precies inhoudt weet ik niet, maar de foto is niet optimaal scherp (shit, moet ik dat nu wel zeggen haha)
W.b.t foto 4: het is eigenlijk meer een zoekplaatje, maar ik vond het wel een leuk "gezicht" zo.
Maar het is eigenlijk de doorvoer / begin vd uitleg van een pers.
Het licht is er voor dat de vellen drogen, en als ik me niet vergis zijn de slangen voor de coating/poeder van de vellen papier.
Niet dat je er wat aan hebt, maar nu weet je het iig geval:)
@ George:
Dankje!
Daar moet ik dan even voor gaan zitten, ik gebruik namelijk geen capture nx, alleen PS. Weet niet of het in PS ook zichtbaar is ergens?
Het kan ook alleen dan vd eerste twee foto's, die staan nog op 't kaartje.
Ja, prachtige meid he

(ben niets voor niets 1,5 jaar verliefd geweest op dr

)
Het zou inderdaad een idee zijn, maar ik weet niet of zij het een goed idee vind. Ik heb nu al echt een aantal keren wat shootjes met dr gedaan, maar tot op de dag van vandaag, kan ze zich nog niet helemaal geven. Het gaat wel steeds beter, en ze probeert/durf steeds meer.
Ik ben een van haar beste vrienden, dus bij mij voelt ze zich niet ongemakkelijk. Ik weet niet hoe ze zal reageren als er een stuk of 10 fotografen voor haar staan en constant flitsen / afdrukken e.d
Ik kan het natuurlijk wel eens vragen
Doe ik ook, maar ik kan niet garanderen dat ze er open voor staat (omdat ze zelf nogal "verlegen" is, en niet snel emoties/gevoelens toont)