Diverse foto's
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Foto 1 vind ik echt prachtig! Mooie kadering en belichting!
Foto 2 vind ik eigenlijk niet zo bijzonder, wel een mooie dame natuurlijk, maar een saaie foto,
Foto 3 ook weer heel erg mooi, die zie ik zo voor me in groot formaat aan de muur in de drukkerij..
Foto 4 kan ik niet veel van maken, wel mooi scherp en mooie kleuren!!
Foto 2 vind ik eigenlijk niet zo bijzonder, wel een mooie dame natuurlijk, maar een saaie foto,
Foto 3 ook weer heel erg mooi, die zie ik zo voor me in groot formaat aan de muur in de drukkerij..
Foto 4 kan ik niet veel van maken, wel mooi scherp en mooie kleuren!!
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
@ Boldey:
Foto 2: het kan misschien wat saai ogen, en dat is het misschien ook.
Ik ben ook geen voorstander om modellen centraal te plaatsen, maar hier past het wel (naar mijn gevoel)
de blouse staat centraal, de foto zou zo uit een kleding catalogus kunnen komen. Bedoel daar mee te zeggen dat de foto niet apart is, maar ook niet altijd hoeft te zijn. Echt veel mogelijkheden had ik daar ook niet, vanwege vervelende takken / bomen e.d
Foto 3: ja dat zie ik ook graag gebeuren!
Maar ben bang dat de man die op de foto staat daar niet zo blij mee is haha. Morgen ga ik de foto van de drukkerij zelf (bedrijfspand) op de website van de drukkerij zetten. Als dat gebeurd is, zal ik wel ff wat posten.
Foto 2: het kan misschien wat saai ogen, en dat is het misschien ook.
Ik ben ook geen voorstander om modellen centraal te plaatsen, maar hier past het wel (naar mijn gevoel)
de blouse staat centraal, de foto zou zo uit een kleding catalogus kunnen komen. Bedoel daar mee te zeggen dat de foto niet apart is, maar ook niet altijd hoeft te zijn. Echt veel mogelijkheden had ik daar ook niet, vanwege vervelende takken / bomen e.d
Foto 3: ja dat zie ik ook graag gebeuren!
Maar ben bang dat de man die op de foto staat daar niet zo blij mee is haha. Morgen ga ik de foto van de drukkerij zelf (bedrijfspand) op de website van de drukkerij zetten. Als dat gebeurd is, zal ik wel ff wat posten.
"Imagination is far more important than knowledge"
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
haha nu lig ik helemaal dubbel.
Dat is precies wat ik zei op DPZ: "hij zou zo in een catalogus voor kleding kunnen, bijv wehkamp"
Nu is Wehkamp niet je van het, maar toch.....
die foto's die daar in staan zijn technisch allemaal dik in orde
Het is niet de orgineelste foto, maar technisch gezien ben ik er best "trots" op dat deze zo gelukt is.
Ik had haar de opdracht gegeven om zich in haar haren te wrijven en dan naar achteren te gooien, heb een paar shots gemaakt. Allen niet optimaal scherp, en dat moet nu toch wel vind ik.
Kwam er ook achter dat mijn camera niet zo snel is als ik dacht dat ie zou zijn (m.b.t afdrukken inclusief flits)
Dat is precies wat ik zei op DPZ: "hij zou zo in een catalogus voor kleding kunnen, bijv wehkamp"
Nu is Wehkamp niet je van het, maar toch.....
die foto's die daar in staan zijn technisch allemaal dik in orde
Het is niet de orgineelste foto, maar technisch gezien ben ik er best "trots" op dat deze zo gelukt is.
Ik had haar de opdracht gegeven om zich in haar haren te wrijven en dan naar achteren te gooien, heb een paar shots gemaakt. Allen niet optimaal scherp, en dat moet nu toch wel vind ik.
Kwam er ook achter dat mijn camera niet zo snel is als ik dacht dat ie zou zijn (m.b.t afdrukken inclusief flits)
"Imagination is far more important than knowledge"
- Marceld
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Inderdaad, een erg foto-geniek koppie.
Mooie ogen!
groet,
marcel
Mooie ogen!
groet,
marcel
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]