ALE
ALE schreef:Zeg Skip, de volgende keer wil ik wel mee hoor om jouw camera te dragenAls tegenprestatie leer jij mij fotograferen. Ik weet niet naar welke opticien Frederix en jij gaan, maar die glazen zijn perfect. En dat is weer te zien zodra jij camera broei hebt. Jouw constante kwaliteit is benijdenswaardig. Ze zien er stuk voor stuk weer gelikt uit. Chapeau.
Jammer hoor. Ik zie ook mensen die analoog schieten met een ander merk en wel gewoon foto's plaatsen, waarom zou jij het dan niet doen.Skippy schreef:Inderdaad, ik weet dat sommige forumleden dat niet prettig vinden dus plaats ik hier liever geen serie foto's gemaakt met niet-Nikon.Gabees schreef:waarschijnlijk omdat ze niet met een nikon gemaakt zijn?!soulpic schreef:Ik vind het jammer dat ze hier niet te zien zijn.
Dank je Dennis.Dennis71 schreef:Prachtige platen!!! (die vismevrouw zie je denken....als je nou niet gauw verder loopt met die camera ben jij de volgende op het blok :mrgreen:)
Verrukkelijke serie foto's Skippy.Skippy schreef:Terwijl een groot deel van de club in Den Haag met Nikon aan het fotograferen was liep ik met een ander leuk gezelschap en een Ricoh compact in Barcelona.
Waarom geen Nikon? Ik heb nog steeds last van mijn knie(operatie) en 2 dagen met een reflex + objectieven lopen zit er helaas niet in.
Wie desalniettemin een blik op het resultaat wil wagen kan hier terecht.
http://www.flickr.com/photos/lucdeschep ... 412844083/
Ik was er voor het eerst, een hele leuke stad. Veel te zien, aardige mensen, heerlijk eten.mikemix schreef:Ook helemaal mijn stad, Skip, heerlijke platen.