Hier een kleine impressie, zal de komende dagen nog wel wat plaatsen.
1. Vanuit het Stadhuis

2 De St. Bavo, het orgel

3. Het plafond, in het midden

4. Het plafond, aan één van de uiteinden

5. Overzicht

6. Doorkijkje

Niet één keer! :mrgreen:a90 schreef:Mooi werk Cees, Imposante kerk is dat idd. Foto 1 en 6 spreken mij het meeste aan. Lekker hé een rolletje wegschieten (hoe vaak heb je achterop de F100 gekeken)
Zo lag ik zaterdag in de Passage in Den Haag ook, maar dan wel lekker met m'n fototas onder m'n hoofd. Ik heb daar toch wel 3 a 4 minuten gelegen, en niet eens een opmerking van de langslopende mensen gehad. Ik weet niet of ik teleurgesteld ben hierdoor, maar het viel me wel op!chip54 schreef:Foto 3 is op z'n 'Roelofs' geschoten:
7.
Mooi werk Cees (en nog wel analoog). Ik vind vooral foto 1 een heerlijke kijkplaat.chip54 schreef:Vorige week zondag, tijdens het Open Monumentenweekend, hebben we een paar uurtjes door Haarlem gezworven. Nog zo'n mooie, oude stad! ik had de F100 met alleen een 1.4/50mm lens bij me. Film, een 200 ASA Kodak.
Hier een kleine impressie, zal de komende dagen nog wel wat plaatsen.
1. Vanuit het Stadhuis
Als eveneens geboren én getogen Haarlemse Mug zou ik zeggen, maak er een Haarlemse kerkentour van.PatrickP schreef:Ik kijk even hoe het loopt volgend voorjaar, maar wellicht organiseer ik een NCN forum shoot in Haarlem. Als geboren en getogen Haarlemse mug wil ik wel eens even laten zien waar dit soms wat vreemde wezen vandaan komt!![]()
Ja ja, het is een kerkje he?