Gewoon dan oplaadbare batterijen gebruiken zou ik zo zeggen.
En welkom op het forum.
Hähnel Powergrip Nikon D70s
Dankjewel! 
Maar het is juist zo handig om normale duracelletjes te kunnen gebruiken. Normaal gesproken gebruik ik gewoon de originele Nikon en de 2 bijgeleverde Hahnel accu's, maar mocht ik ooit nog eens onverhoopt zonder sap komen te zitten, dan zou het handig zijn dat ik bv bij een benzinepomp even wat AA'tjes kan kopen en dan toch weer lekker door kan met kiekjes schieten
Vandaar dat ik er dus erg benieuwd naar ben of dit een veilige optie is.

Maar het is juist zo handig om normale duracelletjes te kunnen gebruiken. Normaal gesproken gebruik ik gewoon de originele Nikon en de 2 bijgeleverde Hahnel accu's, maar mocht ik ooit nog eens onverhoopt zonder sap komen te zitten, dan zou het handig zijn dat ik bv bij een benzinepomp even wat AA'tjes kan kopen en dan toch weer lekker door kan met kiekjes schieten

Vandaar dat ik er dus erg benieuwd naar ben of dit een veilige optie is.
@ maik.. je kan ook twee 2500Mah accu's er in stoppen knappe jongen als je die in een dag leeg schiet .. moet doie van mij ook maar eens installeren maar ben bang dat ik mijn afdek klepje er later niet meer inkrijg..
iemend in de buurt van ede of bennekom die dat durfft ?? (zodat ik later nog de klep terug mocht kunnen zetten als het toch niet bevalt (oh ja ik heb een d70 met s firmware..
iemend in de buurt van ede of bennekom die dat durfft ?? (zodat ik later nog de klep terug mocht kunnen zetten als het toch niet bevalt (oh ja ik heb een d70 met s firmware..
Best een lekker verschil he, met die Hahnel grip? Dat klepje was bij mijn D70s weer heel makkelijk weg te halen, een licht klikje en hij is los. Ik vind het er ook best acceptabel uitzien, de foto's hier op het forum doen de grip niet veel recht...
En toch ben ik erg benieuwd of gewone duracellen of alkalines van 1.5V ook zonder gevolgen gebruikt kunnen worden. Ik kom vast nog weleens in een situatie waarin dat handig gaat zijn (tijdens camperen bv
).
Ik hoop dus stiekem nog op een bevestigend verhaal van iemand anders.
En toch ben ik erg benieuwd of gewone duracellen of alkalines van 1.5V ook zonder gevolgen gebruikt kunnen worden. Ik kom vast nog weleens in een situatie waarin dat handig gaat zijn (tijdens camperen bv

Ik hoop dus stiekem nog op een bevestigend verhaal van iemand anders.