Poezen op Lesbos
- Frans Keijzers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Leuke foto's maar ik heb absoluut niets met katten.
Groet, Frans
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Katten hebben echt wel iets meer dan poepen hoor, Katten zijn echte karakterdieren, hebben een eigen wil, hebben ook geen baasje maar personeel en zijn gewoonweg geweldig leuk om te hebben. Ik heb er zelf 4, van die heerlijke stevige britse kortharen, van die echte knuffelberen van rond de 8 kilo per stuk. Helemaal geweldig.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ja ze zijn heel erg schattig, de foto's zijn ook goed, je weet met de scherpte goed de aandacht te pakken waar het hoort...
En dat heeft geen drol te maken met de kitlens of niet, dat zijn gewoon prima objectieven. Ik heb er ook erg veel haarscherpe foto's mee gemaakt. Het gaat er om hoe je ze gebruikt, en Inge weet dat gewoon goed te doen. Zo zie je maar weer, de fotograaf bepaalt de kwaliteit...
En dat heeft geen drol te maken met de kitlens of niet, dat zijn gewoon prima objectieven. Ik heb er ook erg veel haarscherpe foto's mee gemaakt. Het gaat er om hoe je ze gebruikt, en Inge weet dat gewoon goed te doen. Zo zie je maar weer, de fotograaf bepaalt de kwaliteit...
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Vooruit dan maar, het zijn niet echt geweldige foto's maar omdat jij ze graag wilde zien.Nicole schreef:Oh mooie foto katten britjes !! Heb ze zelf ook gehad.
kom maar op met die platen ..
Bo:

Rody:

Dusty:

Loebas (de benjamin en momenteel aan het puberen en bijzonder baldadig)

Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip