Parijs 24h
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Nee, althans niet van dichtbij. We hebben de Eiffeltoren alleen gezien vanaf de Trocadero om 04.30 's morgens, Ik moest wel lachen toen Jean Jacques met zijn heerlijke Franse acccent zei dat je voor de Eiffeltoren wel "even kon Googelen". Ik had overigens wel van bovenaf de Eiffeltoren foto's willen maken, want het weer was prachtig.renecita schreef: Zijn jullie niet bij de Eifeltoren geweest?
Renée
Twee jaar geleden ben ik er wel geweest, even later in het seizoen, de herfst had toen al zijn intrede gedaan.
Ik heb hoogtevrees, maar toch ben ik naar boven gegaan. Twee foto's van toen:

Dus, mocht je gaan.....het is echt wel de moeite waard

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Parijs, mijn favoriete stad. Gewoon heerlijk om rond te lopen. Heerlijk fotogeniek. Ben een beetje jaloers op je Riemke.
Heerlijke sfeervolle foto's weer van jouw hand.
Jolanda
Heerlijke sfeervolle foto's weer van jouw hand.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Gouden tip voor hen die naar Parijs gaan: Er is een erg leuk restaurant op Ile St Louis, een van de eilandjes in de Seine, midden in Parijs. Het is in de stijl van Asterix en Obelix. Zeer betaalbaar en een bijzondere ervaring.
In de Rue Saint Louis en L'Ile, maar let op, want je loopt er zo voorbij!IN THE MIDDLE OF PARIS, on the Ile St. Louis, sits a wildly popular restaurant devoted to medieval theme dining called Nos Ancêtres les Galois. You go and order from a meat-driven menu, waiters bring huge baskets of vegetables from which you prepare your own salad, you help yourself to wine from huge barrels and your steaks are grilled on an open fire in the restaurant. Tourists--who line up around the block--can't get enough of this place where the prix fixe includes raucous interaction with waiters.
Laatst gewijzigd door Sietse Vliegen op wo sep 24 2008 4:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Dennis71 schreef:Prachtig hoor Riemke. Welke objectieven had je nou bij je?

Zoals gewoonlijk heb ik dus bijna alleen de 17-55 gebruikt

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Dacht ik toen ook Riemke maar die ben je snel vergeten hoor als je de 24-70mm hebt.Riemke schreef:Dennis71 schreef:Prachtig hoor Riemke. Welke objectieven had je nou bij je?Uiteindelijk toch de keuze gemaakt om "licht" te reizen, dus ik heb de 15 mm, de 17-55 en de 18-200 meegenomen. De laatste heb ik zelf niet gebruikt, maar uitgeleend aan iemand die i.v.m. een defect standaardobjectief alleen maar een 70-300 bij zich had.
Zoals gewoonlijk heb ik dus bijna alleen de 17-55 gebruiktIk zal hem nog gaan missen tegen de tijd dat ik ga overstappen naar FX

Prachtige serie van Parijs trouwens.
Nodigt enorm uit om weer eens die kant op te gaan.
Je proeft de gezellige sfeer die altijd wel in Parijs hangt goed af aan jou foto's.
Met vriendelijke groeten, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Good old 17-55Riemke schreef:Dennis71 schreef:Prachtig hoor Riemke. Welke objectieven had je nou bij je?Uiteindelijk toch de keuze gemaakt om "licht" te reizen, dus ik heb de 15 mm, de 17-55 en de 18-200 meegenomen. De laatste heb ik zelf niet gebruikt, maar uitgeleend aan iemand die i.v.m. een defect standaardobjectief alleen maar een 70-300 bij zich had.
Zoals gewoonlijk heb ik dus bijna alleen de 17-55 gebruiktIk zal hem nog gaan missen tegen de tijd dat ik ga overstappen naar FX