D60 met knipperend scherm en de oplossing
@ all. Sorry dat ik de d60 voor zooi heb uitgemaakt, het is uiteraard niet de bedoeling geweest de d60 gebruikers op de tenen te trappen dus Mea Culpa mea Maxma Culpa. Het valt me wel op dat er de laatste tijd wel vaker problemen met nieuwe modellen zijn misschien komt het door de tijddruk om met nieuwe nieuwe modellen te komen dat niet alles even goed uitgetest kan worden. en natuurlijk lees je best ook dingen over kapotte d70's maar ja die zijn nu ook 4 jaar oud. dus nogmaals sorry ik had het wat taktischer kunnen zeggen..
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
graag jullie reacties
Joepert schreef: Superactie George! Is er inmiddels enige logica te ontdekken in welke camera's last hebben van dit probleem?
Helaas Joepert daar heb ik helaas niet naar gevraagd.
Ik vond het al bijzonder correct dat men toegaf dat het een bestaand probleem is en dat men er al twee had gehad waarvan men dacht dat die gerepareerd waren.
Van een manager had ik hele andere berichten gehoord:
"In reactie op onderstaande e-mail kan ik u mededelen dat het probleem zoals u het omschrijft mij niet bekend voorkomt"
Ik zal geen namen noemen, maar dit was dus geen correcte weergave van de feiten.
Maar nu hebben wij dus een eerlijk en correct antwoord gekregen, waar wij iets mee kunnen.
Wel wil ik vragen of iedereen die met de klacht van het knipperende scherm naar Beverwijk gaat, dat in dit topic wil melden en ook of het euvel dan verholpen is.
Ik heb er alle vertrouwen in.
Groetjes George
Helaas Joepert daar heb ik helaas niet naar gevraagd.
Ik vond het al bijzonder correct dat men toegaf dat het een bestaand probleem is en dat men er al twee had gehad waarvan men dacht dat die gerepareerd waren.
Van een manager had ik hele andere berichten gehoord:
"In reactie op onderstaande e-mail kan ik u mededelen dat het probleem zoals u het omschrijft mij niet bekend voorkomt"
Ik zal geen namen noemen, maar dit was dus geen correcte weergave van de feiten.
Maar nu hebben wij dus een eerlijk en correct antwoord gekregen, waar wij iets mee kunnen.
Wel wil ik vragen of iedereen die met de klacht van het knipperende scherm naar Beverwijk gaat, dat in dit topic wil melden en ook of het euvel dan verholpen is.
Ik heb er alle vertrouwen in.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
-
- Clublid
bedankt
Ach Jolanda ik zit een beetje aan huis en de rolstoel gekluisterd (alhoewel ik kan 10 meter achter elkaar lopen, net een baby die zijn eerste stapjes zet
maar wel zonder luier om!!!!)
Dus ik heb er de tijd voor en ik vond het leuk om dit uit te zoeken.
Dat wil niet zeggen dat ik elk probleem in Beverwijk gaat aankaarten hoor.
Zelf heb ik geen D60 maar een vriend van mij heeft pas een D60 gekocht met dat probleem en ik las veel reacties dat dit probleem bij heel veel D60 camera's speelt.
Dus ik dacht laat ik mijn relaties even aanboren en zien wat er uitrolt.
Het resultaat ziet er tot nu toe goed uit.
Dus we hebben hoop.
Groetjes George

Dus ik heb er de tijd voor en ik vond het leuk om dit uit te zoeken.
Dat wil niet zeggen dat ik elk probleem in Beverwijk gaat aankaarten hoor.
Zelf heb ik geen D60 maar een vriend van mij heeft pas een D60 gekocht met dat probleem en ik las veel reacties dat dit probleem bij heel veel D60 camera's speelt.
Dus ik dacht laat ik mijn relaties even aanboren en zien wat er uitrolt.
Het resultaat ziet er tot nu toe goed uit.
Dus we hebben hoop.
Groetjes George

Goede actie, van mij heb je eveneens een Pb gehad met beschrijving van mijn case. Nog even een toevoeging: ik constateerde destijds dat het fenomeen zich pas voordeed als de accu deels ontladen was. Bij een geheel volle accu (3 streepjes) knipperde het schem niet, zodra het eerste accustreepje weg was begon het.
-
- Clublid
kan geregeld worden
Gerrit schreef: Alleen al om deze perfecte actie zou ik bijna een D60 erbij kopen.
Gerrit als ik jou nu een D60 kado doet, mag ik dan jouw D3 hebben?
Groetjes George
Gerrit als ik jou nu een D60 kado doet, mag ik dan jouw D3 hebben?

Groetjes George