Firmware updates D80 en D200
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Met een kaartlezertje gaat het wel zo eenvoudig. Het is een fluitje van een cent. Gewoon doen wat op de site staat en iedereen kan het zelf doen.Marten schreef:Volgens mij is dat bij vorige updats ook zo gegaan.luc schreef:Dat zowel A als B geupdate wordt bij de D200 is wel opmerkelijk.Luc
iets anders:
Vergeet niet de USB instelling vooraf op MASS STORAGE te zetten
- Frans Keijzers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Kan je verder nog iets merken van de update (D80) ?
Groet, Frans
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
Veel mensen denken daar anders over. Niet voor niets is er het gezegde "If it ain't broken, don't fix it"D-80's schreef:Baat het niet dan schaadt het niet....Marco Handgraaf schreef:En wanneer je (nog) geen last hebt van DBS ?![]()
![]()
![]()
Groetjes Eelco
Niet dat ik iets te kiezen heb, mijn camera is toch al stuk

Ik heb nog zo'n oud 32Mb kaartje liggen (ooit bij de Ixus in de doos aangetroffen).Sietse Vliegen schreef:Veel mensen denken daar anders over. Niet voor niets is er het gezegde "If it ain't broken, don't fix it"D-80's schreef:Baat het niet dan schaadt het niet....Marco Handgraaf schreef:En wanneer je (nog) geen last hebt van DBS ?![]()
![]()
![]()
Groetjes Eelco
Niet dat ik iets te kiezen heb, mijn camera is toch al stuk
Aangezien je daar toch maar 3 NEF's op kwijt kunt, denk ik dat ik de firmware daar maar opzet, mocht DBS dan toch de kop opsteken tijdens een vakantie, dan is het vroeg genoeg om de firmware te installeren.
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik zie niet in waarom je met een oudere firmware rond zou moeten blijven lopen....
Ze adviseren trouwens eerst deel A op het kaartje te zetten, die te flashen, dan deel B erop en die dan flashen. Je zou dus twee kaartjes nodig hebben... (andersom mag ook denk ik)
@Eeuw: Je kan door fotograferen, maar je moet steeds even je camera uitzetten. Erg lastig! Ik heb er al een flink aantal shots door gemist...
Ze adviseren trouwens eerst deel A op het kaartje te zetten, die te flashen, dan deel B erop en die dan flashen. Je zou dus twee kaartjes nodig hebben... (andersom mag ook denk ik)
@Eeuw: Je kan door fotograferen, maar je moet steeds even je camera uitzetten. Erg lastig! Ik heb er al een flink aantal shots door gemist...

- Léon Obers
- Forumlid
Dat hoeft beslist niet zo te zijn. Het zou best kunnen voorkomen dat met de introductie van deze firmware er andere bugs ontstaan die er eerst niet warenD-80's schreef:Baat het niet dan schaadt het niet....Marco Handgraaf schreef:En wanneer je (nog) geen last hebt van DBS ?![]()
![]()
![]()
Groetjes Eelco

Maar dat zien we dan wel weer

Vriendelijke groet, Léon Obers
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Het bestand dat je van de Nikon site haalt moet wel eerst worden uitgepakt. Dat doet je besturingssysteem.george013 schreef:Een stomme vrag misschien. Wat heeft het besturingssysteem van mijn computer te maken met de update. Het zijn toch 2 binaire bestandjes die alleen maar gekopieerd moeten worden?
George