Dussss.... graag kritiek! En dan met name de bewerking.

Da's juist een totaal andere bevinding als ik doorgaans hebalfredo schreef:.....een portret wordt leuker als je de mensen naast de lens laat kijken in plaats van erin.
mee eens ! Ik vind het eigenlijk best vervelend als ze niet in de lens kijken........... Maar smaken verschillenLéon Obers schreef:Da's juist een totaal andere bevinding als ik doorgaans hebalfredo schreef:.....een portret wordt leuker als je de mensen naast de lens laat kijken in plaats van erin.![]()
Ik vind het meestal beter als ze in de lens kijken. Op die wijze hebben toeschouwers van de foto psychologisch gezien een zekere mate van contact / interactie met degene die op de foto staat. Als modellen ernaast kijken beslist nooit.
Wel leuk om er een beetje mee te experimenteren.Ruudje schreef:mee eens ! Ik vind het eigenlijk best vervelend als ze niet in de lens kijken........... Maar smaken verschillenLéon Obers schreef:Da's juist een totaal andere bevinding als ik doorgaans hebalfredo schreef:.....een portret wordt leuker als je de mensen naast de lens laat kijken in plaats van erin.![]()
Ik vind het meestal beter als ze in de lens kijken. Op die wijze hebben toeschouwers van de foto psychologisch gezien een zekere mate van contact / interactie met degene die op de foto staat. Als modellen ernaast kijken beslist nooit.
PatrickP schreef:Sepia is wel een heel aparte keuze. Ik snap ook eerlijk gezegd niet zo goed wat je ermee wilde bereiken... Het zou in ieder geval denk ik net bij me opgekomen zijn om dat te kiezen! :mrgreen: