Eredivisie voetbal

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door ahhveurink » ma sep 29 2008 12:29 pm

KvP schreef:al resultaten te zien ergens?
ik ben benieuwd
Hoi KvP

Het lukt me nog niet, zoals gezegd na het inladen bij Picasa worden de foto's één voor één zwart en kan ik ze dus niet via webalbums uploaden naar 'de site'. Heb ook geen idee wat ik eraan moet doen(heb stilletjes daarom nu ook even spijt van raw :cry: :cry:) Heb een aantal foto's uit de hand genomen en ben niet ontevreden. Wilde ze dan ook graag onbewerkt laten zien zodat jullie me door de 'volgende ronde' kunnen lootsen maar......Probeer nog even wat en anders over 2 weken want ga lekker op vakantie naar Barcelona! :D

Ennuh Esveldt....de raw viewer helpt me helaas ook niet verder!

Groetjes, Anja

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » ma sep 29 2008 12:38 pm

Ik denk dat om je foto's in te laden bij Picasa, je eerst even ze zult moeten omzetten naar JPEG. Zo gaat het tenminste bij Photobucket.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » ma sep 29 2008 12:39 pm

Cees is me net voor; heb je er wel jpg's van gemaakt?
click voor mijn foto's op flickr.

ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ahhveurink » ma sep 29 2008 12:40 pm

chip54 schreef:Ik denk dat om je foto's in te laden bij Picasa, je eerst even ze zult moeten omzetten naar JPEG. Zo gaat het tenminste bij Photobucket.
Oke Cees en Jolanda, hoe doe ik dat?

martijn01

Bericht door martijn01 » ma sep 29 2008 6:32 pm

nou nou voetbal op raw........... ik ben erg benieuwd hoe je dat is afgegaan....

ik doe regelmatig voetbal maar jij bent de eerste die ik hoor over raw..

naja ben wel heeeeeeel erg benieuwd? Mag ik je trouwens vragen hoe je aan acreditatie komt van twente. een tijdje geleden vernam ik van de nsp dat alles strenger wordt enzo dat is zo te horen ook niet het verhaal.... haha

met vriendelijke groet,

Martijn

ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ahhveurink » ma sep 29 2008 6:58 pm

martijn01 schreef:nou nou voetbal op raw........... ik ben erg benieuwd hoe je dat is afgegaan....

ik doe regelmatig voetbal maar jij bent de eerste die ik hoor over raw..

naja ben wel heeeeeeel erg benieuwd? Mag ik je trouwens vragen hoe je aan acreditatie komt van twente. een tijdje geleden vernam ik van de nsp dat alles strenger wordt enzo dat is zo te horen ook niet het verhaal.... haha

met vriendelijke groet,

Martijn
Hoi Martijn, raw, nef...whatever.....de foto's staan bij een vandaag aangemaakt nieuw onderwerp Blaise N'Kufo in raw......en voor wat betreft de accreditatie....nee dat gaat niet zo makkelijk, ik kreeg hem als beloning voor het fotograferen van de meiden van fc twente(zie pagina 1). Heb daarmee vooralsnog veel betere resultaten behaald, maar goed dit wil ik ook leren.

Gr. Anja

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”