Lekker spelen met mijn Clickje

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » di sep 30 2008 1:04 am

Leuk, helemaal mijn hoekje van Utrecht. Ik woon in Wittevrouwen en werk in het centrum dus fiets daar dagelijks langs. Waarschijnlijk zou ik er om die reden nooit opgekomen zijn om dat (op zich mooie) kantoorgebouw te fotograferen. Als je er dagelijks langs komt, zie je het niet meer. ..
Hoewel ik vorige week wel prachtige foto's heb gemaakt van bomen die door het vroege zonlicht gestreeld worden. Ik had het de dag ervoor al gezien toen ik mijn dochter naar de creche bracht en de dag erna (weer zonnig) ben ik haar gaan wegbrengen met mijn camera om mijn nek...

wouterboon

Bericht door wouterboon » di sep 30 2008 8:17 am

Frederix schreef:
Het gaat met vlagen.

Dat heeft ook met mijn onderschrift te maken. :evil:

Misschien ga ik nog wel eens een echte 6x6 camera aanschaffen.
Dat het met vlagen gaat, geloof ik graag, ikzelf heb ook dat ik bepaalde zaken op een gegeven moment leuker vind dan andere.

Je onderschrift las ik inderdaad; je hebt uiteraard gelijk.

Ik volg sinds een week een vervolg fotocursus digitaal (tja...), bij docent Hester Blankestijn. Zij liet de eerste les een serie 6x6/vierkante foto's zien uit IJsland, gemaakt met een analoge Hasselblad (dacht ik). Volgens mij kun je die foto's bekijken op www.hesterblankestijn.nl

Groet,

Wouter

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”