Help!!! 16-85 nu al stuk??
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Noogle, ik ben blij dat er mensen zijn zoals jij. Ik voelde me al zo alleen in deze gedachte!noogle schreef:Nee, dat is niet gebeurd, dat zegt ze net. Begrijp wel waar je naartoe wil, maar door dat soort acties betaal ik volgend jaar weer 5% meer premie....EDIT: Als je het verder gaat doortrekken, kun je dus concluderen dat ik in dat geval betaal voor de productiefouten van Nikon. Moet niet gekker worden
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
Nee ik heb geen vervanger gekregen, dacht er bij thuiskomst nog wel even aan, de herfst komt eraan, met mooie plaatjes, hoop dat hij snel weer terug komt, gelukkig heb ik nog wel een mooie rode paddestoel met witte stippen kunnen vastleggen en wat andere mooie herfsttaferelen, voordat ik hem weg heb gebracht..
Toevallig zag ik dit draadje. Ik kan de volgende ervaring nog toevoegen:
Zo'n 3 weken geleden ging mijn 16-85 ineens stuk: zomaar van het ene op het andere moment wilde hij niet meer goed focussen. Zoomen bleek ook alleen nog maar tussen 50-85 te kunnen, hij zat mechanisch vast. Bij nader onderzoek bleek scherpstellen alleen nog maar op korte afstanden te werken.
Teruggebracht naar de winkelier. Objectief zou 3-8 weken wegblijven, maar al na twee weken was hij gerepareerd retour. Uitgevoerde werkzaamheden: "VR-koppelingsprint vervangen". Intussen werkt Ãe weer als een zonnetje.
Zo'n 3 weken geleden ging mijn 16-85 ineens stuk: zomaar van het ene op het andere moment wilde hij niet meer goed focussen. Zoomen bleek ook alleen nog maar tussen 50-85 te kunnen, hij zat mechanisch vast. Bij nader onderzoek bleek scherpstellen alleen nog maar op korte afstanden te werken.
Teruggebracht naar de winkelier. Objectief zou 3-8 weken wegblijven, maar al na twee weken was hij gerepareerd retour. Uitgevoerde werkzaamheden: "VR-koppelingsprint vervangen". Intussen werkt Ãe weer als een zonnetje.
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dat is snel en netjes Reinier 
Maar jah je ziet het kan bij nieuw en zelfs het beste merk overkomen maar dan heb je altijd nog een goeie service
Welkom trouwens
Gr Corné

Maar jah je ziet het kan bij nieuw en zelfs het beste merk overkomen maar dan heb je altijd nog een goeie service

Welkom trouwens

Gr Corné
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/