D3 op Le Mans

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
JanF

Re: D3 op Le Mans

Bericht door JanF » do okt 09 2008 9:24 am

Arend-ho schreef:
a90 schreef:Jan, kan ik volgend jaar ook mee naar Le Mans ?
Ik heb spullen zat en zie het wel zitten een dagje schieten langs de baan !
ik was eerst :)
en ja Jan..heb je meerdere keren "gespot". wat een beroerde werksituatie zeg met die meiden.
had je sjans achter het hek met die lange blonde ?? haha
tot horens....platen A1Gp volgen nog. door omstandigheden even geen tijd om te posten.
Arend
Sjans met die lange blonde...? Ik hoop niet dat je chantage materiaal op de foto hebt want dat zou je kansen voor volgend jaar Le Mans sterk vergroten... :evil:

:mrgreen:

Frans Keijzers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Frans Keijzers » do okt 09 2008 9:27 am

Schitterende plaat snelheid goed meegenomen.
Groet, Frans

Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com

Tobias

Bericht door Tobias » do okt 09 2008 10:36 am

Ik ga helemaal voor foto 5 !!!

KvP
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door KvP » do okt 09 2008 10:11 pm

Als ik zulke (schitterende) platen zie geef ik nooit de camera de schuld maar degene die erachter staat.
Hij maakt de foto's, niet de camera, dat is alleen maar gereedschap (wel goed gereedschap).

Klasse werk Jan.

Jij mag blijven :wink: :wink:

Gr kees
Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » do okt 09 2008 10:34 pm

JanF schreef:
Ehhh... het lijkt haast dat je het serieus vraagt. Er zijn elk jaar zo'n 250.000 mensen die dat wel zien zitten.

Misschien een carrière move? :mryellow:
Maar kun je als toeschouwer dan een beetje in de buurt komen ? Ik bedoel op Zandvoort zit je ook als haringen in een ton en heb je gewoonweg weinig ruimte om je heen voor wat knap foto werk zonder perspassen of 'hesjes'

Een cariere move ? Ik denk niet dat dat handig is maar het lijkt me wel enorm om dit een keer mee te maken en de hele dag/nacht foto's te maken. LeMans is wat mij betreft toch wel uniek door de lange duur en de nacht die er tussen zit.

Was jij er op uitnodiging (in opdracht) of als toeschouwer als ik vragen mag ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » do okt 09 2008 11:07 pm

JanF schreef:
Arend-ho schreef:
ik was eerst :)
en ja Jan..heb je meerdere keren "gespot". wat een beroerde werksituatie zeg met die meiden.
had je sjans achter het hek met die lange blonde ?? haha
tot horens....platen A1Gp volgen nog. door omstandigheden even geen tijd om te posten.
Arend
Sjans met die lange blonde...? Ik hoop niet dat je chantage materiaal op de foto hebt want dat zou je kansen voor volgend jaar Le Mans sterk vergroten... :evil:

:mrgreen:
om niet iedereen toegang te verschaffen op le mans zal ik het forum onthouden van deze foto's ;-)
ik zie de uitnodiging wel komen.
zelf ben ik niet vies van wat knip en plak werk ;-)

groeten : Arend....zo blijft je draadje nog eens leven...terecht overigens...blijft een heerlijke foto

dendoor
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door dendoor » do okt 09 2008 11:25 pm

Heel knappe foto ! Kleuren zijn stralend en de plaat klopt gewoon;

Eéntje om in te kaderen !

mvg,

Den Door.

JanF

Bericht door JanF » do okt 09 2008 11:29 pm

KvP schreef:Als ik zulke (schitterende) platen zie geef ik nooit de camera de schuld maar degene die erachter staat.
Hij maakt de foto's, niet de camera, dat is alleen maar gereedschap (wel goed gereedschap).
Klasse werk Jan.

Jij mag blijven :wink: :wink:
Gr kees
Thanks!

Maar ik moet het ook een beetje nuanceren want het is wel echt de D3 die de foto mogelijk maakt. Had ik met een andere camera gestaan dan was het plaatje technisch minder geweest. De hoge iso prestaties van de D3 werden gewoon niet gehaald met welke camera dan ook.

JanF

Bericht door JanF » do okt 09 2008 11:37 pm

a90 schreef:
JanF schreef:
Ehhh... het lijkt haast dat je het serieus vraagt. Er zijn elk jaar zo'n 250.000 mensen die dat wel zien zitten.

Misschien een carrière move? :mryellow:
Maar kun je als toeschouwer dan een beetje in de buurt komen ? Ik bedoel op Zandvoort zit je ook als haringen in een ton en heb je gewoonweg weinig ruimte om je heen voor wat knap foto werk zonder perspassen of 'hesjes'

Een cariere move ? Ik denk niet dat dat handig is maar het lijkt me wel enorm om dit een keer mee te maken en de hele dag/nacht foto's te maken. LeMans is wat mij betreft toch wel uniek door de lange duur en de nacht die er tussen zit.

Was jij er op uitnodiging (in opdracht) of als toeschouwer als ik vragen mag ?
Dat bedoel ik dus... 250.000 man die ook aan de andere kant van het hek willen staan :wink:

Toch ben ik plekken tegen gekomen waar je als toeschouwer erg dicht bij de baan kon komen en mooie platen kan schieten. (uit mijn hoofd dacht ik de 'Porsche curve') Je hebt ook lekker de tijd om mooie plekken op te zoeken en rustig verschillende dingen te proberen. Iedereen die zich wil bekwamen in autosport fotografie zou ik aanraden om dit te gaan doen. Er zijn denk ik geen andere races waar je zo veel kan leren in 24 uur.

Ik was er inderdaad op uitnodiging en met een opdracht. (en dus accreditatie en hesje)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”