Complimenten.
Groeten, Gino

ja vosje dook de duinen in..ik zag hem te laat.Mak schreef:Vette foto's Arend.
Vosje kwam goed weg
Dank je Mike...mag je vragen hoor...het antwoord is ja met dikke hoofdlettersmikemix schreef:Prachtig.
Echt geweldige foto's.Scherp wat scherp moet zijn en wielen die draaien.
Mijn complimenten, ga je dan ook niet vragen of die tele je bevalt
dank je Jan.JanF schreef:Strakke platen Arend!! Jij hebt helemaal geen fotohesje nodig om geweldige foto's te maken![]()
Vooral 1 en 3 vind ik er echt tussen uit springen door de compositie. Erg goed! (ik zou alleen 3 ietsje meer ruimte geven onderin.) Tja, en dan die vos... je moet het moment maar weten te pakken!
PS: Waar blijven die chantage foto's nou...?
dank je Dick...ach met het nieuwe forum mis je wel eens wat !dick schreef:Arend,
Ik zie jou foto's nu pas.
Helemaal top, strakke platen!
Groet
Dick
hoezo jou ding niet ?? je was er toch..volgens mij heb ik wel wat voorbij zien komen. ?!werner de cort schreef:Erg mooi Arend, was er zelf ook op de zaterdag maar zeker niet zo goed geschoten, die actie is m'n ding niet
Arend-ho schreef:hoezo jou ding niet ?? je was er toch..volgens mij heb ik wel wat voorbij zien komen. ?!werner de cort schreef:Erg mooi Arend, was er zelf ook op de zaterdag maar zeker niet zo goed geschoten, die actie is m'n ding niet
was het eenmalig en nooit meer dan ??
@ Maud en Nikon Gino bedankt !
Hahaha... je trekt je nog echt wat aan van wat ik zeg ook? Moet je niet doen hoor, ik roep ook maar watArend-ho schreef:zoiets Jan ??
ik hoor het wel...comments altijd welkom. !!