1. Zoek de twee?

Onder de juiste inzendingen wordt een "D3" verloot.

2. The Golden Girls?

3. Kaarsrecht

groet,
Marcel
daar zal je vrouw ook niet blij mee zijn Patrick zonder PPatrick schreef:want recht omhoog zit er bij mij niet op
Jeetje zeg, die is wel heel erg flauw. En ik heb het al vaker gezegd: het is Patrick met nog maar één P!KvP schreef:daar zal je vrouw ook niet blij mee zijn Patrick zonder PPatrick schreef:want recht omhoog zit er bij mij niet op![]()
In deze serie bleef het gewoon bij NX2 Patrick, daarmee is meer mogelijk dan belichting bijstellen, kleurprofiel, hoogdoorlaatfilter en omzetten naar jpg.... :mrgreen:Patrick schreef: Oh ja, wat is met Marco Handgraaf aan de hand. Vreemde kleuren, althans, ik ben dit soort kleuren niet van hem gewend!
Het kan gewenning van mijn kant zijn hoor, maar apart is het wel. Normaal hebben je foto's dit soort kunstgrepen niet nodig...Marco Handgraaf schreef:In deze serie bleef het gewoon bij NX2 Patrick, daarmee is meer mogelijk dan belichting bijstellen, kleurprofiel, hoogdoorlaatfilter en omzetten naar jpg.... :mrgreen:Patrick schreef: Oh ja, wat is met Marco Handgraaf aan de hand. Vreemde kleuren, althans, ik ben dit soort kleuren niet van hem gewend!
zie ook de kleine wandeling in Doel.