Wie kan mij hierbij helpen?

De Videofunctie zal ik nooit gebruiken. Ik koop een fotocamera om foto's mee te maken en niet om te filmen, maar da's een andere diskussie. Ik heb me we gerealiseerd hoor dat het misschien geen supersnelle kaartjes zijn, maar voor 35 euries ga ik me niet zo druk maken. Mochten ze in de praktijk echt te traag zijn, koop ik wel weer andere. Maar ik heb voor mijn D200 en D300 altijd 133mB/sec kaartjes gehad en eigenlijk nooit gemerkt dat dit te traag zou zijn.dragon2 schreef:Hmm het maakt voor een D90 nogal wel uit of je snelle kaartjes koopt of niet, dit ga je merken bij video opnamen, bij raw opnamen en zeker bij een flinke burst jeg + raw. En dan is de snelheid van 8gb overpompen naar je pc natuurlijk ook niet al te hoog...
Had ik nooit gekocht die kaartjes, voor een DSLR dan. Stop die beter in je mp3 speler ofzo...
Uhhhhhhhhh, Natuurlijk bedoel ik 133x speed. domdomdomrbfoto.nl schreef:Oeps?flippie17 schreef: Maar ik heb voor mijn D200 en D300 altijd 133mB/sec kaartjes gehad en eigenlijk nooit gemerkt dat dit te traag zou zijn.
De snelste kaarten schrijven 40mb/sec weg.
Ben je niet in de war met 133x speed? Komt overeen met 20mb/sec.