Richt Nikon !!!
Vuur !!!

Het zit erop, op naar de lunch.

Nope, de Nikkor 16mm f/2.8D AF Fisheye en ik denk dat je die sticker op de regenpijp bedoeltwerner de cort schreef:Die fish-eye met flits is zeer prettig om naar te kijken...toppie. Was het toevallig de 10,5 van Eelco![]()
Alleen op die zwart-witte, daar zit iets zodat het nooooiteen mooie foto zal worden...rara.
ALE schreef:Nope, de Nikkor 16mm f/2.8D AF Fisheye en ik denk dat je die sticker op de regenpijp bedoeltwerner de cort schreef:Die fish-eye met flits is zeer prettig om naar te kijken...toppie. Was het toevallig de 10,5 van Eelco![]()
Alleen op die zwart-witte, daar zit iets zodat het nooooiteen mooie foto zal worden...rara.
:mrgreen:
ALE
Zeg, .....wou jij vaker meerijden?jafje schreef:Nu heb ik ook een paar fotootjes gemaakt van de medefotografen...
1. Ik weet dat mijn vader soms saai kan zijn, maar om nou in slaap te vallen
Ja, ik weet dat Mikemix zijn R8 ook heeft uitgelaten in de st. Jan.a90 schreef:Ik zie alleen maar mensen achterop hun camera's kijken. Zijn er nog bikkels geweest die in plaats van memory cards in de weer zijn geweest met rolletjes ?
chip54 schreef:Zeg, .....wou jij vaker meerijden?jafje schreef:Nu heb ik ook een paar fotootjes gemaakt van de medefotografen...
1. Ik weet dat mijn vader soms saai kan zijn, maar om nou in slaap te vallen![]()
![]()
Kijk maar eens goed, Michael, heb ook de F100 weer uitgelaten!a90 schreef:Maar dan de vraag...
Ik zie alleen maar mensen achterop hun camera's kijken. Zijn er nog bikkels geweest die in plaats van memory cards in de weer zijn geweest met rolletjes ?
Ik ben nooit saai!jafje schreef:chip54 schreef:Zeg, .....wou jij vaker meerijden?jafje schreef:Nu heb ik ook een paar fotootjes gemaakt van de medefotografen...
1. Ik weet dat mijn vader soms saai kan zijn, maar om nou in slaap te vallen![]()
![]()
![]()
Ik zeg dus juist dat jij niet zo saai bent dat je daarbij in slaap hoort te vallen