1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Groet,
Marcel
op naar GLOW Eindhoven 2008
Tikfoutje, is inmiddels gecorrigeerd.PeterG schreef:@Roelof,
Vergis ik me, kijk ik verticaal scheel of zijn 2 en 3 echt gelijk![]()
Mooie serie Tom, maar wat ging er mis met verscherpen of omzetten naar JPG.TomT schreef:Om te beginnen wil ik Arthur en Theo bedanken voor hun prima organisatie. Ik heb het weer prima naar mijn zin gehad.
Zo zeg, wat heb ik weer een boel erg fraaie platen voorbij zien komen. Prachtig om te zien hoe iedereen weer andere platen ontdekt in dezelfde omgeving.
Ikzelf heb veel met mijn verse 12-24mm geschoten en wat met 85mm. Wat platen van mij:
@Patrick: Dank je. Klopt. Ik heb het geprobeerd weg te halen, maar daar werd het lelijker van.Patrick schreef:De vallen weer geenszins tegen Tom!
Die laatste heeft alleen een raar hoekje...
@Marco: Ik zie zelf ook wat onscherpte, vooral bij 5. Het origineel is niet helemaal scherp, maar het zou beter moeten kunnen. De vraag is hoe. Ik kreeg met deze serie wel een beetje de indruk dat de 12-24 niet mijn scherpste lens is, maar misschien moet ik er gewoon nog mee leren omgaan.Marco Handgraaf schreef: Mooie serie Tom, maar wat ging er mis met verscherpen of omzetten naar JPG.
Een aantal zijn net niet (meer) lekker scherp. Aan camera, 12-24 of de fotograaf kan dit niet liggen denk ik.