probleem met 5700

Discussies over fotografie met de Coolpix camera's
Plaats reactie
doedel

probleem met 5700

Bericht door doedel » do feb 01 2007 7:26 pm

Beste mensen,

Na de reparatie van de uitschuifbare lens (zat vast) door Inca bv kan ik geen goede foto's meer maken, als er ook maar iets beweegt dan is de foto mislukt.
Wie weet wat de juiste instelling hiervoor zal zijn? :(

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » do feb 01 2007 7:43 pm

Doedel, graag een uitgebreidere omschrijving van wat er fout gaat en wanneer. Ook wat je instellingen zijn. Plaats anders ook een opname die fout ging, met opnameinstellingen erbij.

doedel

Bericht door doedel » do feb 01 2007 7:57 pm

als ik een foto maak van mijn zoontje en hij zwaait bvb dan is de foto mislukt, wazig, streeperig.
Het zal denk ik te maken hebben met de "te lange"sluitertijd?
Als ik weet hoe deze verkort kan worden dan zal het waarschijnlijk opgelost zijn?

hjanssen

Re: probleem met 5700

Bericht door hjanssen » do feb 01 2007 8:24 pm

doedel schreef:Na de reparatie van de uitschuifbare lens (zat vast) door Inca bv kan ik geen goede foto's meer maken, als er ook maar iets beweegt dan is de foto mislukt.
Wie weet wat de juiste instelling hiervoor zal zijn? :(
Lijkt meer iets van had je gelijk mee terug moeten gaan naar Inca er zit drie maanden garantie op reparaties en die is voorbij.

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » do feb 01 2007 9:09 pm

doedel schreef:als ik een foto maak van mijn zoontje en hij zwaait bvb dan is de foto mislukt, wazig, streeperig.
Het zal denk ik te maken hebben met de "te lange"sluitertijd?
Als ik weet hoe deze verkort kan worden dan zal het waarschijnlijk opgelost zijn?
Klinkt aannemelijk. Wat zegt de gebruikshandleiding hierover? Mocht je die niet voorhanden hebben, zie:
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/cgi- ... faqid=7738

Plaats reactie

Terug naar “Coolpix”