Ik weet niet wanneer zich dit heeft afgespeeld maar:gongon schreef:Kenji schreef: Ik mag altijd alles testen wat ik wil. Zelf voor de lenzen die ik bv niet wil kopen, mag ik die toch op mijn body plaatsen om wat proef foto's te schieten.
Ik wist al dat ze liegen bij KE, maar nu weet ik het zeker,toen ik terug ging met mijn kapotte D200 die ik net diezelfde dag had gekocht, zeiden ze tegen me dat ik hem zelf kapot had gemaakt en dat ik hem maar moest laten repareren, want bij hen kon het niet gebeurd zijn, want ze demonstreren nooit hun producten. Ik wist toen al dat ze tegen me logen, want ik had een week vantevoren ook een D200 in de hand mogen houden en toen zag ik ook dat ze een camera aan een klant uitgebreid aan het demonstreren waren en die klant mocht er ook foto`s mee maken en dan zeiden ook nog dat ze zelf geen geheugenkaarten plaatsen in camera`s. Ze liegen daar dat ze barsten en service is ook pet daar. .
1. Je hoeft helemaal niks te bewijzen. DE WET schrijft voor dat binnen 6 maanden de winkel moet repareren of vervangen. Einde discussie.
2. Wie koopt er nou een objectief/camera zonder uit te proberen.
Sorry dat ik het hier plaats maar je bent ge***id. Voor een ieder in de toekomst:
Gaat het product binnen zes maanden kapot, of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was.
Hier staat verder de stappen die je moet ondernemen http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... jk_product