De foto's die je geplaatst heb zijn best wel scherp en goed van kleur, maar een vraagje.
Waarom staat geen van je foto's recht, ik moet elke keer mijn hoofd naar rechts of naar links buigen om je foto's te bekijken.
Groetjes George

Nooit opgevallen, ik kijk zeker scheefGeorge Fennes schreef:Hoi Smilda.net,
De foto's die je geplaatst heb zijn best wel scherp en goed van kleur, maar een vraagje.
Waarom staat geen van je foto's recht, ik moet elke keer mijn hoofd naar rechts of naar links buigen om je foto's te bekijken.
Groetjes George
Hallo Alfredo,alfredo schreef:Hoi Fera Albi, een prachtige foto van een prachtige poes...ik ben gek van ze..
maar even een kanttekening.... de bovenkant van de de kop is echt niet scherp... en waarom iso 1600? had je niet beter een beetje bij kunnen flitsen?
Is positief bedoeld, hoor... ik wil nog wel meer van deze foto's zien..
Dank voor deze informatie. Heb met onze poezen me al vaak afgevraagd waarom ze collectief knipperen als ik een foto met flits van ze maak. Zal het nog vaker met available light proberen.Fera Albi schreef:Maar vooral ook omdat een kattenoog sneller is dan de camera: Op het moment dat de D80 flitst geeft deze een paar miliseconden vooraf aan de hoofdflits enkele stuurflitsjes. Net genoeg om te zorgen dat de kat in een reflex haar ogen tot spleetjes heeft dichtgeknepen.
Ik zou zeggen, er staan date genoeg op de kalender, kom eens langs en dr kan zo geregeld worden dat je ook op de baan foto's maken kunt.SwederD70 schreef:@Smilda.net
Arhj wat jeukte het toen ik langs de Landsard kwam en bleek dat er races aan de gang waren….Camera niet meegenomen.
Was mooi weer en niet koud. (vorig jaar wel geweest, toen was het ook mooi maar KOUD)
1 & 4 zijn de beste uit de serie. 4 Is mooi laag genomen!
5 & 7 moet je juist niet schuin nemen! Schuinte voegt hier niks aan toe. Geeft eerder aan dat de foto onzorgvuldig is genomen. De actie moet uit de start van de karts komen (rook, botsingen e.d.)
Bij 3 & 4 vind ik de schuinte niet storend
5, 8, 9 had je weg mogen laten
Waar blijven de ‘meetrekkers’…??
Mijn handen jeukte, niemand die meetrekkers maakte in de bochten, groothoekje erop en pannen maar!
Als je nog eens foto’s wil maken die niet snel vervelen en met een rechte horizon. Op echte circuits zijn de bochten wat te groot, op een kartbaan niet en kun je redelijk veilig in de bocht staan.