Begin oktober zijn mijn vrouw en ik samen met Marcel en Leonie een weekje naar Normandie geweest.
We hebben daar uiteraard de landingsstranden en enkele museums bezocht.
Het weer was alles bij elkaar ook redelijk, alleen de zondag (tweede dag van vakantie) was heel de dag vreselijk weer met veel regen en staalgrijze luchten.
Gelukkig waren we alle vier goed gemutst dus dat heeft het plezier wat we aan ons weekje vakantie beleefd hebben niet klein gekregen.
Hier alvast een paar foto's van de eerste twee dagen.
Er volgt nog wel meer en Marcel zal ook ongetwijfeld nog wel wat laten zien.
Groeten, Gino
1: Het eerste vergezicht op de Normandische kust bij aankomst aldaar op zaterdagmiddag, dit is bij Pourville-sur-Mer (waar we ook de eerste nacht op de camping gestaan hebben)

2:Nooit geweten dat het zo dichtbij huis zo mooi is

3:Ook in Normandie hebben ze een prachtig blauwe uur

4:De karavaan klaar voor vertrek, dit is op de ochtend van die vreselijke zondag

5:Men "Partner in Crime" tijdens deze trip

6:Dit zijn de pilaren bij Etretat, helaas erg grijs weer maar de kleur van het water was wel erg mooi.
Later in de week heb ik daar wel mooiere foto's kunnen maken.

7:Eeuwenlang beuken van de zee heeft voor behoorlijk erosie gezorgt.

8:Blik van bovenaf

9:Tegen het eind van de dag aangekomen in Honfleur waar we de tweede nacht gekampeerd hebben.
Erg idyllisch stadje

10:De rode Mercedes bus is van Nederlanders die daar gerookte haring stonden te verkopen

11:Typisch beeld in de vissershaven

12:Klaar voor de volgende vangst

13:Ik wist niet eens dat ik een eigen Pizzaria had :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

14:A.P.K hebben ze in Frankrijk ook nog nooit van gehoord geloof ik
Let ook even op de uitlaat ophanging