Een 'paradijselijke' omgeving om foto's te maken. Behalve mooie foto's vind ik er ook zeer mooie foto's bij zitten.....
Groet van Anton.
Blijdorp bezoek
Blijdorp bezoek
Hallo Ale,
Ja dat bedoel ik. Ikzie nu hoe het gaat, maar dan is het toch makkelijker om met een link de hele serie te kunnen laten zien i.p.v. per een foto etc.
Gaston
Ja dat bedoel ik. Ikzie nu hoe het gaat, maar dan is het toch makkelijker om met een link de hele serie te kunnen laten zien i.p.v. per een foto etc.
Gaston
- alfredo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
dat zijn nog eens mooie foto's... zo zie je ze niet vaak op dit forum... ook de compositie is over nagedacht.
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..
Re: Blijdorp bezoek
Mooie serie opname's van de verschillende dieren in Blijdorp. Toevallig ben ik zo'n 3 weken geleden er ook weer eens geweest om mijn nieuwe camera/lens eens te testen. Van Bokito heb ik er een leuke serie foto's gemaakt. Had graag een van de foto's hier ook willen plaatsen, maar moet nog even uitzoeken hoe dat hier precies werkt
groeten Peter

groeten Peter
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Re: Blijdorp bezoek
Prachtplaten! Mooi van compositie, kleur, scherpte. De moeite waard, zo'n dagje dierentuin 

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.