Hou dit draadje in de gaten, er komt nog veel meer.
Groetjesssssss

Mag ik de SB900 dan dragen ?Nikon Gino schreef:Betekent natuurlijk wel dat ik weer naar Normandie moet want wij hebben hier geen Pegasus museum![]()

Kleur rood is alleen van toepassing op het stukje tekst wat los staat van de foto's en is om eindeloze discusies over Nazi's te vermijden.vulture schreef:Vind de kwaliteit steeds minder worden helaas. Je vraagt veel aandacht. Met je rode letters is totaal niet nodig. Wees wel wat kritischer wat je plaats. Want qua scherpte en kleur is dit geen bijzondere serie. En de eerdere foto's zijn stukken beter (serie 1 en 2 )

Hoi Gino. Had de foto's bekeken, en niet naar de teksten erboven. Waar je inderdaad melding van maakt dat het achter glas is. Excuses voor mijn reactie!Nikon Gino schreef:Kleur rood is alleen van toepassing op het stukje tekst wat los staat van de foto's en is om eindeloze discusies over Nazi's te vermijden.vulture schreef:Vind de kwaliteit steeds minder worden helaas. Je vraagt veel aandacht. Met je rode letters is totaal niet nodig. Wees wel wat kritischer wat je plaats. Want qua scherpte en kleur is dit geen bijzondere serie. En de eerdere foto's zijn stukken beter (serie 1 en 2 )
Scherpte is misschien omdat het door vitrineglas heen gefotografeerd is.
Enne, het is jou keuze om het steeds minder interessant te vinden natuurlijk.
Mvg, Gino