Schrijf- en leessnelheid Nikon D200

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Plaats reactie
everkaik

Schrijf- en leessnelheid Nikon D200

Bericht door everkaik » wo feb 22 2006 9:19 pm

Hier een test met verschillende CompactFlash kaarten in de Nikon D200:

CF Performance Database D200

Mijn keuze voor SanDisk Extreme III 4GB is gelukkig niet verkeerd gebleken :wink:

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Schrijf- en leessnelheid Nikon D200 OFF TOPIC

Bericht door Hans Braakhuis » do feb 23 2006 9:16 am

Dag Everkaik

verbaas me al een poos over die Japanse tekens onder aan je postings. Kom zelf niet verder dan fase, stadium, stuk, eind !!

Nu worden de zelfde tekens ook in het Chinees gebruikt en dan staat er: fotograaf !!

Wat is het?

everkaik

Re: Schrijf- en leessnelheid Nikon D200 OFF TOPIC

Bericht door everkaik » do feb 23 2006 10:41 am

Hans Braakhuis schreef:Dag Everkaik

verbaas me al een poos over die Japanse tekens onder aan je postings. Kom zelf niet verder dan fase, stadium, stuk, eind !!

Nu worden de zelfde tekens ook in het Chinees gebruikt en dan staat er: fotograaf !!

Wat is het?
Deze heb ik kado gekregen op deze site :D
Ik heb het zelf ook op moeten zoeken inderdaad en volgens de vertaalmachine Free Online Language Translator is het in het Chinees: foto
In het Japans: Het stuk van de fase :wink:

ML

Bericht door ML » do feb 23 2006 6:55 pm

Hoewel ik in mijn D200 ook heb gekozen voor sandisk extreme 3 (2gig) vraag ik me af hoe jullie denken over snelle kaarten. Dit omdat ik ook veel lees dat door de grote buffer van de D200 de schrijfsnelheid niet meer zoveel uitmaakt. Zelf vind ik het wel weer een voordeel dat deze kaart via een card-reader erg snel is met de beelden naar de computer overzetten, maar ik heb zelf geen vergelijk daarin met een 'langzame' kaart. Hoe zijn jullie ervaringen??

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”