Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Zeker mooie foto's. Mag ik zo vrij zijn om enkele opmerkingen te plaatsen als onervaren meelezer ?
Persoonlijk had ik de kleuren 1 tikkeltje minder uitbundig gekozen. En op de tweede foto had ik de muurtjes rechts en links weg gecropt of ze juist vol in beeld gezet voor een ander effect. Verder schitterend resultaat !
Prachtige foto's. Vooral nummer 2 vind ik qua sfeer, compositie en kleur echt een topper. Ik las een reactie over het wegcroppen van de muurtjes op de voorgrond. Gewoon niet doen, compositie is echt schitterend zoals deze nu is.
Ik ken Durbuy niet, maat ik mij helemaal voorstellen hoe het er moet zijn.
Hier ben ik ook in februari 08 geweest toevallig.
Een klein oud plaatsje, Wat ook het ook echt uitstraals als je door het dorp heen loopt.
Met van die kleine slagertjes en winkeltjes in die oude realitief kleine straatjes, Het is wel leuk om naar toe te gaan als je in de buurt bent, Alleen toen erg stil op straat.
De foto die je hebt gemaakt vind ik erg mooi, vooral zo de herfst kleuren bij dat kasteel.