Ik vind die laatste met die 2 vorken erg goed.
Als je de steel van de onderste vork nu ook nog eens wegshopt is het helemaal een foto waar je naar blijft kijken.
appeltje voor de dorst?
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
Als ik zo vrij mag zijn Martin,
Dit is meer wat ik bedoel.
steel mag je juist wel zien maar de onderste is nu weggewerkt.
En de druppel onder de tomaat is wel mooi maar dan moet het wel een heldere druppel zijn.
Excusee voor mijn slechte tekenwerk maar dit is dus mijn visie

Dit is meer wat ik bedoel.
steel mag je juist wel zien maar de onderste is nu weggewerkt.
En de druppel onder de tomaat is wel mooi maar dan moet het wel een heldere druppel zijn.
Excusee voor mijn slechte tekenwerk maar dit is dus mijn visie

Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
Olle zei:

Altijd leuk om te zien hoe iemand anders een foto serieus probeert te verbeteren. Leer ik ook weer van. Misschien een idee om een topic te starten waar iemand een foto plaatst, met de uitnodiging om vasthoudend aan het thema anderen hun interpretatie van het thema te laten zien.
Groetjes,
Martin
Dat mag hoorAls ik zo vrij mag zijn Martin,

Altijd leuk om te zien hoe iemand anders een foto serieus probeert te verbeteren. Leer ik ook weer van. Misschien een idee om een topic te starten waar iemand een foto plaatst, met de uitnodiging om vasthoudend aan het thema anderen hun interpretatie van het thema te laten zien.
Groetjes,
Martin
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
Zo zit ik al een tijdje te denken aan een soort fotobewerkingsopdracht.
Iemand zet hier een link neer naar een raw foto met een goeie basis maar waar nog veel aan moet gebeuren.
De bewerkte foto plaatst men dan hier.
Op die manier doen we allemaal weer ideeen op.
Iemand zet hier een link neer naar een raw foto met een goeie basis maar waar nog veel aan moet gebeuren.
De bewerkte foto plaatst men dan hier.
Op die manier doen we allemaal weer ideeen op.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
Waar slaat dat nou weer op? Een behoorlijk werkende achtergrond neerzetten voor het in één maal maken van een prima foto? Alles beter dan dat gepoets met PS.Pindar01 schreef:Oke Martin, je voorbereiding, voor de daadwerkelijke opname, heeft dus wel wat extra tijd gekost.Geen zwarting achteraf in PS hoor.
De zwarte achtergrond is de bodem van mijn camera rugzak, die ik bewust in de onscherpte laat weg vallen
Groet, E.M. de Klerk