Dag,
Gebruikt iemand OOK bracketing?
Zo ja, wat is de variabele die je gebruikt en waarom?
Ik gebruik het nu met onder/overbeliching om er achteraf met een bewerkingsprgm het beste uit te kunnen halen, maar ik kan me voorstellen dat er betere mogelijkheden zijn.
Suggesties, ervaringen?
Bracketing
Bracketing
Willem.
- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Bracketing
Je kunt instellen hoevaak je een foto wilt maken en met hoeveel tussenstops je het wilt doen.
In de handleing staat het vast heel nauwkeurig omschreven en missschien is het bij jou D3 ook anders dan bij mijn D70.
gr. Melliw
In de handleing staat het vast heel nauwkeurig omschreven en missschien is het bij jou D3 ook anders dan bij mijn D70.
gr. Melliw
Ik gebruik het voor HDR foto's.
Van -2,-1,0,+1,+2 waar de contrasten nog redelijk zijn, en van -3 enz. tot +3 en meer bij hoge contrasten.
Van -2,-1,0,+1,+2 waar de contrasten nog redelijk zijn, en van -3 enz. tot +3 en meer bij hoge contrasten.
ik heb bracketing ook alleen nog gebruikt bij hdr,s en een enkele keer flitsbelichtingbracketing met moeilijke flitssitauties zoals invul en tegenlicht.GdP schreef:Ik gebruik het voor HDR foto's.