Op het bordes kan je overstappen naar de spacetower die om zijn as nog eens +/- 80 m omhoog gaat

"Opgezetfan schreef:jeps dat was er weer 1 van mijFoto was van 's ochtends vroeg optrekkende mist bij zonsopkomst.
Geen beroepsfotograaf ik werk als bouwkundig projectleider/ tekenaar op een architectenbureau en ja voordat ik naar mijn werk ga wil ik wel eens ergens langs fietsen om foto's te maken. Ik fotografeer ook veel voor mijn werk (projecten die reeds zijn opgeleverd.)reneo57 schreef:"Opgezetfan schreef:jeps dat was er weer 1 van mijFoto was van 's ochtends vroeg optrekkende mist bij zonsopkomst.
Ben je beroeps fotograaf ,zo ja dan begrijp waar je de tijd vandaan haal, zo nee werk je niet of zo. Of ga je heel vroeg voor je dagelijkse plichten nog foto's maken.
Code: Selecteer alles
Gezien de tijdstippen waarop je foto's ed. plaatst zou je zeggen dat je meer met je fotografie bezig bent dan met je werk.... (zie profiel)
Hoelang nog? (en word je misschien wel beroepsfotograaf )
Groetjes!
Haha, ik kijk idd ook veel op mijn werk op internet ja en heeft mijn baas geen problemen mee zolang ik zorg dat mijn werk af is. En dat werkt niet tussen 09:00 en 17:00u .George Fennes schreef:foto-ed schreef:Ik hoop dat Martijn zijn baas niet meeleest, want anders ...........Code: Selecteer alles
Gezien de tijdstippen waarop je foto's ed. plaatst zou je zeggen dat je meer met je fotografie bezig bent dan met je werk.... (zie profiel) Hoelang nog? (en word je misschien wel beroepsfotograaf ) Groetjes!
![]()
Groetjes George