Beste mede Nikon liefhebbers,
Even een vraagje. Ik ben in het bezit van een D70 en kwam onlangs het volgende probleem tegen:
Toen ik na gebruik de camera uit wilde zetten bleef alle info in het LCD scherm gewoon zichtbaar. Bleek dat ik ook nog steeds foto’s kon maken (terwijl de schakelaar echt in de “uit stand†stond). Na de schakelaar een paar keer aan en uit gezet te hebben verdween de info wel uit het LCD scherm en was de camera ook echt uit.
Een aantal dagen later toen ik de camera uit m’n tas pakte bleek de camera weer aan te staan terwijl de schakelaar nog steeds in de “uit stand†stond.
Gisterenavond de camera eens op tafel laten staan en in de gaten gehouden wat er gebeurt. De camera stond toen werkelijk uit. Later begon het groene lampje achterop te knipperen en zag ik de info in het LCD scherm ook regelmatig verschijnen en weer verdwijnen, tot de camera op het laatst weer aan bleef staan.
Iemand dit fenomeen wel eens meegemaakt? Volgens mij is dit niet hetzelfde als het BGLOD verhaal, toch?
probleem met D70
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Schakelaar
Hoi Raymond,
Het lijkt erop dat er "gewoon" een sluitng zit in de aan/uit schakelaar.
Even naar Beverwijk, daar meten ze het zo voor je door.
Als je een afspraak maakt heb je kans dat je er op kan wachten, want zo'n schakelaar vervangen lijkt mij niet zoveel werk.
Groetjes George
Het lijkt erop dat er "gewoon" een sluitng zit in de aan/uit schakelaar.
Even naar Beverwijk, daar meten ze het zo voor je door.
Als je een afspraak maakt heb je kans dat je er op kan wachten, want zo'n schakelaar vervangen lijkt mij niet zoveel werk.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dit is het artikel over het BLOGD-issue op de Nikon support site: