Hallo,
Moet voor een opdracht een landschapsfoto maken met het thema herfst. Nu denk je, oh dat is makkelijk, maar er zijn wel een aantal beperkingen aan deze opdracht.
1. het moet orginele en echte foto zijn, en niet zomaar een kiekje. (dus letten op uitsnede, kleur, ritme etc..)
2. mag niet in een bos of bosrijke omgeving fotograferen
3. mag niet paddestoelen, bladeren of bloemen of zoiets dergelijks fotograferen
Hier op het forum zitten wel vindinkrijke fotograferen. Iemand suggesties of een idee die mij kunnen helpen ?
Groet, Johan
herfstfoto
Re: herfstfoto
- Iemand op het strand met een paraplu die bijna weggeblazen wordt in een herfst-storm.
- Iemand die dromering naar buiten kijkt door een beregend raam. (niet echt landschap..)
- Een kale boom zonder blaadjes met daaronder laaghangende mist met een herfstzonnetje.
- Mensen op het strand met heel lange schaduwen door het herfstzonnetje.
- Iemand die dromering naar buiten kijkt door een beregend raam. (niet echt landschap..)
- Een kale boom zonder blaadjes met daaronder laaghangende mist met een herfstzonnetje.
- Mensen op het strand met heel lange schaduwen door het herfstzonnetje.
In de herfst verliezen bomen hun blad. Ik denk dan gelijk aan een rijtje kale bomen langs een laan. Beetje spelen met het zonlicht...
In de herfst regent het vaak, is het mistig, en is het vroeg donker. Kun je ook leuke dingen mee doen.
De herfst is de tijd dat de kachel weer aan gaat...
In de herfst regent het vaak, is het mistig, en is het vroeg donker. Kun je ook leuke dingen mee doen.
De herfst is de tijd dat de kachel weer aan gaat...
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik vraag me af of het wel helemaal in de geest van de opdracht is om het hier op het forum als hapklaar brok opgediend te krijgen. De bedoeling van dit soort opdrachten is je te laten nadenken, om er zodoende wat van te leren. Je ontneemt jezelf een mooie kans tot leren! 

Hallo,Patrick schreef:Ik vraag me af of het wel helemaal in de geest van de opdracht is om het hier op het forum als hapklaar brok opgediend te krijgen. De bedoeling van dit soort opdrachten is je te laten nadenken, om er zodoende wat van te leren. Je ontneemt jezelf een mooie kans tot leren!
Vroeg toch niet of iemand foto voor mij maakte ? De foto moet nog steeds zelf maken en moet dus nog steeds zelf nadenken over de opmaak, onderwerp etc. Probeerde alleen maar wat inspiratie op te doen is toch niets mis mee ?
Groet, Johan
Sorry maar als ik je vraag lees en dan eens naar je onderschrift kijk....
Creativiteit zit in jezelf, niet in de mening van een ander.

Creativiteit zit in jezelf, niet in de mening van een ander.