eerste modellendag

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
j.a foto

eerste modellendag

Bericht door j.a foto » vr nov 07 2008 8:40 pm

een paar weken geleden ben ik voor het eerst naar een modellendag geweest. hier onder een foto van lara.
ben vooral benieuwd hoe july de kleuren vinden want vindt het heel moeilijk om die goed te krijgen . dus tips zijn zeer welkom

foto 1

Afbeelding

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: eerste modellendag

Bericht door Patrick » vr nov 07 2008 10:41 pm

Niets mis met de kleuren volgens mij. Ik zou alleen de achtergrond even wat strakker maken; die bobbeltjes en vlekken voegen niets toe...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

mikemix

Bericht door mikemix » vr nov 07 2008 10:50 pm

Prima plaat, niks mis mee.

j.a foto

Bericht door j.a foto » vr nov 07 2008 10:54 pm

oke bedankt . ik vindt het echt heel moeilijkom de juiste kleur te krijgen bij portretfotografie. de ene foto te geel de andere te blauw ,enz.als er iemand is die tips daarover heeft zijn ze welkom. de achtergrond is zo ruw omdat het een staale deur is in doel belgie.

MarileenK
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door MarileenK » za nov 08 2008 9:19 am

Mooie foto, maar wat me gelijkt opviel zijn de wallen onder de ogen van het meisje. Ik denk dat de foto nog mooier wordt als je die met photoshop oid verminderd.
Over kleuren kan ik niet veel zeggen, maar op mijn beeldscherm zie ik geen rare kleurzweem over de foto heen.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”