MB-D80 MULTIPLE POWER BATT PACK
MB-D80 MULTIPLE POWER BATT PACK
Mijn D80 MB-D80 MULTIPLE POWER BATT PACK werkt prima, maar de ontspanknop voor vertikale fotografie werkt niet. Wie helpt?
Re: MB-D80 MULTIPLE POWER BATT PACK
Domme vraag misschien, maar heb je de schakelaar wel in de juiste stand staan?
domme vragen bestaan niet heb ik mij laten vertellen! Maar goed, welk knopje? Zie je wel, helemaal geen domme vraag!
er zit precies zo'n zelfde draaiknopje om je portret afdrukknopje als op je camera. Gewoon even het palletje draaien en schieten maar!paul50 schreef:domme vragen bestaan niet heb ik mij laten vertellen! Maar goed, welk knopje? Zie je wel, helemaal geen domme vraag!
ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve
Dank je, maar dat werkt dus niet. Ik heb alle mechanische zaken al geprobeert en denk dart het dus iets electronisch moet zijn, een instelling of zo misschien?
Ik heb ook de hele manuel doorgelopen, misschien iets kapot?
als de rest van de camera het wel doet en het knopje op de grip staat met het witte stipje recht tegenover het witte streepje en dat werkt nog steeds niet is er wat aan de hand zou ik gokken. Doen de beide instelwieltjes het wel?paul50 schreef:Ik heb ook de hele manuel doorgelopen, misschien iets kapot?
ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve
Dank je Emiel!
Ja, het streepje staat op het puntje en nee, beide wieltjes geven ook geen"gehoor".
Ja, het streepje staat op het puntje en nee, beide wieltjes geven ook geen"gehoor".
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Paul,
Ziet de camera wel dat je er twee batterijen in hebt zitten?
Heb je de grip er al eens onder weggehaald en weer terug gezet?
Ik weet niet waar je woont. Heb je mischien iemand in de buurt met een D80 of D90 (al dan niet met grip) dan kun je kijken of jouw grip het op de andere camera wel doet. (Probleem isoleren.)
Je hoort niks geks te doen om de grip aan de praat te krijgen, dus als het niet werkt, is het retour shop.
Roelof
Ziet de camera wel dat je er twee batterijen in hebt zitten?
Heb je de grip er al eens onder weggehaald en weer terug gezet?
Ik weet niet waar je woont. Heb je mischien iemand in de buurt met een D80 of D90 (al dan niet met grip) dan kun je kijken of jouw grip het op de andere camera wel doet. (Probleem isoleren.)
Je hoort niks geks te doen om de grip aan de praat te krijgen, dus als het niet werkt, is het retour shop.
Roelof
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.