Op mijn eigen site is photoshop...deze is meer natuurgetrouwer!
Tsjah...je moet wat als je niet hélemaal tevreden bent hé!!

Geweldig wat je allemaal met een camera kan doen hé!Satoer schreef:Nog wat kiekjes:
Panorama-5fps snowboard sprong:
Het is ook voor mij het eerste expierimentje maar het was niet eens zo ingewikkeld. Als eerste heb ik de foto's gewoon uit de hand met 5 frames per seconde geschoten (let er op dat de flitser het ook kan bijbenen)Nicole schreef:Mooi gedaan hoe doe je dat ?
Heb je een SB-900? De SB-800 stopt er na 3 keer even mee bij mij. Of ligt dat aan mijn batterijen?Satoer schreef: Als eerste heb ik de foto's gewoon uit de hand met 5 frames per seconde geschoten (let er op dat de flitser het ook kan bijbenen)
Ligt aan de batterijen en aan de hoeveelheid vermogen die de flitser af moet geven, als hij volledig moet ontladen dan heeft hij veel meer tijd bodig om op te laden dan wanneer je maar een klein deelflitsje geeft.noogle schreef:Heb je een SB-900? De SB-800 stopt er na 3 keer even mee bij mij. Of ligt dat aan mijn batterijen?
ThanksSwederD70 schreef:@satoer....
De pano...
Ik heb een SB900 met gewone topcraft (=aldi) penlites gebruikt. Verder stond die gewoon in de TTL BL stand.noogle schreef:Heb je een SB-900? De SB-800 stopt er na 3 keer even mee bij mij. Of ligt dat aan mijn batterijen?