Serpo in Delft (reptielenzoo)

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.
Plaats reactie
Bull

Serpo in Delft (reptielenzoo)

Bericht door Bull » di nov 11 2008 3:12 pm

Ik weet niet of jullie het al kennen en misschien spreekt het onderwerp niet iedereen aan, maar in Delft zit Reptielenzoo Serpo.
Ik ben daar eens geweest en je kunt daar de gevaarlijkste slangen tegenkomen (ze zitten gelukkig wel achter glas :mryellow: )

Als je daar uitgekeken bent kun je je in Delft denk ik ook nog wel vermaken.

Brenzef
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Serpo in Delft (reptielenzoo)

Bericht door Brenzef » di nov 11 2008 4:32 pm

Serpo is idd best leuk voor een paar uurtjes.
Niet heel groot, maar groot genoeg voor een paar lekkere shots.

Marco_

Bericht door Marco_ » di nov 11 2008 5:08 pm

Aangezien je uit Middelbeers komt... ik hoorde laatst dat er ook zoiets in Tilburg zit.
Ik hoorde het van de gasten van terrariumopmaat.nl en ben de naam van de zoo even vergeten.

Arco

Bericht door Arco » di nov 11 2008 7:31 pm

Reptielen vastleggen is geweldig.
Het heet de oliemolen in tilburg en is ook niet heel groot. Wel mooie reptielen verblijven en ze hebben ook vleermuizen.
Groeten. Arco :D

Bull

Bericht door Bull » di nov 11 2008 8:28 pm

Inderdaad dat heet de oliemeulen. Ik denk dat al die repielenzoo's niet zo groot zijn. Ook Iguana in Vlissingen niet. Daar ben ik ook eens geweest, maar bij Serpo heb je wel veel beter licht en als je klaar bent met fotograferen is Delft ook heel mooi zoals ik al aangegeven heb.

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » di nov 11 2008 9:08 pm

Arco schreef:Reptielen vastleggen is geweldig.
Het heet de oliemolen in tilburg en is ook niet heel groot. Wel mooie reptielen verblijven en ze hebben ook vleermuizen.
Groeten. Arco :D
Klopt helemaal,

De "Oliemolen" in Tilburg ( Reitsehoevestraat ) is niet groot maar is zeker leuk om te doen. Wil je er foto's maken is ook geen probleem. Tijdens een rondleiding worden er exemplaren uit de terraria gehaald en deze mogen vastgehouden worden (Yak). Dit alles wordt in een leuk jasje gestoken voor de kinderen. Erg leerzaam en mooie gelegenheid voor macro's. Dit alles varieert van slang tot vogelspin etc. ect. Niet erg groot maar zeer de moeite waard.
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Fotolocatie tips”