Omstandigheden : erg donker, veel bewolking.
De iso die gebruikt is is 800 en 1600 iso.
# 1 (1600 iso)

# 2 (800 iso)

# 3 (800 iso)

# 4

# 5

Bij de eerste foto bovenin de schuine lijn boven de kraan is bij mij toch echt een trappetje ipv een scherpe lijn.wouterboon schreef:welke kartelrandjes?
Kan jij iets over je scherm zeggen, type/resolutie/enz?M.Oorthuis schreef:Bij de eerste foto bovenin de schuine lijn boven de kraan is bij mij toch echt een trappetje ipv een scherpe lijn.wouterboon schreef:welke kartelrandjes?
Dank je wel Michael,mikemix schreef:Kan jij iets over je scherm zeggen, type/resolutie/enz?M.Oorthuis schreef:Bij de eerste foto bovenin de schuine lijn boven de kraan is bij mij toch echt een trappetje ipv een scherpe lijn.wouterboon schreef:welke kartelrandjes?
Bij zijn zijn de lijnen gewoon strak.
Of mijn scherm geeft te mooi weer òf de jouwe te slecht![]()
Vind het wel sfeer hebben de platen, van 2 en 3 vind ik het jammer dat de kraan wordt "afgesneden".
M.Oorthuis schreef:Vind ze veel te donker en de compositie is over het algemeen erg rommelig en ik zie die leuke kartelrandjes weer, ben ik de enige die zich daaraan stoort
Nee, je bent niet de enigeM.Oorthuis schreef:Vind ze veel te donker en de compositie is over het algemeen erg rommelig en ik zie die leuke kartelrandjes weer, ben ik de enige die zich daaraan stoort