Model opnames (update 2)
Re: Model opnames (update 2)
Patrick ik denk dat ik daar ook problemen mee heb.
De foto,s van Mike oa komen kleiner veel mooier uit op mijn beeldscherm.
Ik had al besloten om niet op grote foto,s te reageren omdat ze waarschijnlijk niet juist overkomen op mijn beeldscherm.
De foto,s van Mike oa komen kleiner veel mooier uit op mijn beeldscherm.
Ik had al besloten om niet op grote foto,s te reageren omdat ze waarschijnlijk niet juist overkomen op mijn beeldscherm.
NAS Buikpijn
Nee, geen probleem, zinnige discussie omdat foto's wel op een goede/eerlijke manier moeten worden beoordeeld.Patrick schreef: Eigenlijk verpest ik Mike's draadje er wellicht een beetje mee, maar niet reageren is ook niet handig. Draadje afsplitsen is ook weer lastig. Als dit gekeuvel over resoluties weg moet worden gehaald Mike, dan moet je het maar even zeggen.
Precies, hopelijk gebruikt ook iedereen een browser die dit ondersteunt.Patrick schreef: We hebben juist heel lang hogere resoluties tegengehouden op het forum juist vanwege deze reden. Wij vonden echter het automatische verkleinen door de browser een prima oplossing, en toen hebben we de maximale maat naar 1024 pixels verhoogd...
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dat moet bijna wel. Ik heb het lijstje niet bij de hand, maar je moet een jaren oude browser gebruiken wil het niet werken.mikemix schreef:Precies, hopelijk gebruikt ook iedereen een browser die dit ondersteunt.Patrick schreef: We hebben juist heel lang hogere resoluties tegengehouden op het forum juist vanwege deze reden. Wij vonden echter het automatische verkleinen door de browser een prima oplossing, en toen hebben we de maximale maat naar 1024 pixels verhoogd...
- Koert
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Kritiek kanik wel hebben hoor Mike of is Michael.Maar doe het dan wel zoals een hoop mensen van je had beter de sluitertijd of diafragma kunnen veranderen. Vraag het me van jou ook af als je er niet tegen kan dat ik wat terug plaats, we maken allemaal foto`s waar we plezier in hebben mag ik hopen.
helderziend?
helderziend?
http://www.kvn-photography.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
Mooie foto's hoor. Voor mij met stip nummer 3. Vind het een prachtige pose! En de kleurenfoto van hetzelfde model is écht top! Model wijkt voor mij in positieve zin af van de andere modellen. Prachtige melancholische blik, maar wellicht is dat mijn persoonlijke smaak. Komt op deze wijze erg professioneel over op mij.
Anja
Anja
Laatst gewijzigd door ahhveurink op di nov 25 2008 6:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik zie dat de stofzuiger er doorheen is gehaald.
Prima, wel handig om even te vermelden, Patrick?
Dank, Anja.
Dank, Anja.
Ik vind het ook mooie foto's alhoewel mijn voorkeur nr 3 is.
Springt er net ff mooier uit vind ik zelf dan he.
Ik zou ook wel zulke nette foto's willen kunnen maken.... maar goed....
Springt er net ff mooier uit vind ik zelf dan he.

Ik zou ook wel zulke nette foto's willen kunnen maken.... maar goed....

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik kan me deze even niet herinneren. Maar meestal probeer ik het zo te doen dat het weer lekker wegleest nadat ik klaar ben. Waarom moeten we mensen die niet weten wat er gestaan heeft lastigvallen met een "ik heb hier zitten knippen"? Kan ik natuurlijk doen, maar is dat beter?mikemix schreef:Ik zie dat de stofzuiger er doorheen is gehaald.

Hoort niet in het topic thuis (sorry Mike) maar ik vraag me af of er ergens nog wel een draadje op dit forum is waar NIET in gemaaid is!Patrick schreef:Ik kan me deze even niet herinneren. Maar meestal probeer ik het zo te doen dat het weer lekker wegleest nadat ik klaar ben. Waarom moeten we mensen die niet weten wat er gestaan heeft lastigvallen met een "ik heb hier zitten knippen"? Kan ik natuurlijk doen, maar is dat beter?mikemix schreef:Ik zie dat de stofzuiger er doorheen is gehaald.
Censuur is zwakte.
Er stonden wat kritische noten ten aanzien van een forumlid en vind het uitermate merkwaardig dat je
helemaal van niets meer weet. Ik bewonder je vlijt, Patrick, echter schiet niet door.
Overigens blijf ik Patrick een aardige gast vinden
Er stonden wat kritische noten ten aanzien van een forumlid en vind het uitermate merkwaardig dat je
helemaal van niets meer weet. Ik bewonder je vlijt, Patrick, echter schiet niet door.

- Koert
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Die kritische noten gingen ook over een forumlid wat een bepaald topic had geopend, deze persoon kon zelf geen kritiek verdragen dus plaatste hij maar een tekst die geen enkele nut toevoegde aan het commentaar wat hij geplaatst had.
Vergeet verder niet Patrick is 1 van de operators hier en mag dingen eenmaal verwijderen! of wijzigen.
Succes en plezier met fotografie Mike en maak je niet zo druk.
Vergeet verder niet Patrick is 1 van de operators hier en mag dingen eenmaal verwijderen! of wijzigen.
Succes en plezier met fotografie Mike en maak je niet zo druk.
Laatst gewijzigd door Koert op di dec 20 2011 10:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.kvn-photography.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo, lekkere zwart-wit platen! Overigens mag die kleurenversie er ook zijn. Ik heb zelf niet zoveel met sigaretten op foto's, maar kan me voorstellen dat het wel bijdraagt aan de sfeer die er hing. Ik zou wel benieuwd zijn naar een nog 'rokeriger' versie, waar het model echt in de rook zit (noem het maar even zo'n 'roaring twenties' plaat), maar die heb je vast niet...
Top,
Wouter
Top,
Wouter
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Hij is erg mooi de kleuropname, maar geef mij je zwart-wit versie maar...
die zijn geweldig....

http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik doe m'n best. M'n handen jeuken hier ook weer. Staan er weer allerlei off-topic dingen in dit draadje. Maar ik "durf" er niet aan te komen...mikemix schreef:Censuur is zwakte.

Ik vind het trouwens geen censuur. Je mag erg veel op het forum, als je het maar doet op de plaats waar het hoort. Ik zie ook deze reactie als pure vervuiling van dit draadje, maar blijkbaar is daar even behoefte aan.