Kerncentrale Doel

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
mikemix

Re: Kerncentrale Doel

Bericht door mikemix » vr nov 14 2008 8:58 am

Vooral doorgaan Gino, de bewerking was een goede opwaardering van het "origineel".
Foto's bewerken is echt een kwestie van veel doen.

Gino
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Gino » vr nov 14 2008 10:18 am

@Mariëlle: Dank je, mooi blauw is niet lelijk :wink:

@Marco: ook bedankt maar ga toch niet snijden

@Michael (a90): Is inderdaad altijd een verassing als je in het donker staat te wachten tot je het resultaat op het schermpje van de camera ziet verschijnen.
Het is dan altijd moeilijk om in het donker niet gelijk "te" super enthousiast te worden want op het schermpje van de camera ziet het er altijd wel mooi uit.
Ook omdat je zelf in het donker staat en je ogen daar aan gewend zijn en niet alles zien wat de camera wel registreert door lange sluitertijden, en als je dan het plaatje op de camera ziet verschijnen waar dan ineens allemaal kleuren en lichtere partijen op staan ben je snel geneigd om te denken dat het wel mooi is en kan dan vaak tegenvallen als je ze thuis op een groot scherm bekijkt.
Maar ik reken avondfotografie zeker tot men favorietste tak van fotografie.

@Michael (mikemix): Mede door tips van jou en van nog een paar mensen hier op het forum al veel wijzer geworden in het fenomeen fotobewerking en wat je zegt, vooral heel veel doen.
Zoals ik ook al zei, begin nu eindelijk een klein beetje inzicht in CS3 en LR2 te krijgen maar dat is een lange en moeizame weg voor mij geweest (en ben nog maar halfweg vrees ik)
Wat ik wel ondervind is dat, nu ik het een klein beetje doorzie, dat het nu wel veel leuker aan het worden is.

Groeten, Gino :D
Laatst gewijzigd door Gino op zo nov 16 2008 2:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » vr nov 14 2008 11:54 am

Mooie foto's weer hoor. Het lijkt wel of de lucht en grond rondom de kernreactoren licht afgeeft. Apart om de reactoren 's avonds te zien. Lekker vastgelegd.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » za nov 15 2008 10:18 am

Mooi weer Gino, die LR gaat je steeds beter af. Gezien je 2e nabewerking van #4.
Groeten Marcel

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”